معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر

باید هنر و استعداد فرزندانمان را باور کنیم

کاشمر(پانا)-معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمردر بازدید از مرحله حضوری مسابقات هنرهای تجسمی و دستی پسران متوسطه اول ودوم در کانون فرهنگی تربیتی عاطفه گفت: باید هنر و استعداد فرزندانمان را باورش کنیم وحس اعتماد به نفس و خودباوری را در آنها رشد دهیم.

کد مطلب: ۹۸۷۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
باید هنر و استعداد فرزندانمان را باور کنیم

حسن رمضانی ضمن تقدیر از دانش آموزان و مربیان و برگزار کنندگان مسابقات گفت: هنر فی نفسه مقدس است ، بزرگترین هنرمند عالم خداست و بزرگترین اثر هنری قرآن مجید است. خداوند برای نشر بزرگترین اثر هنری عالم پیامبر عظیم الشان را مامور کرد که در بین مردم به هدایت و ترویج کتاب اقدام کند.هنر این عالم هم منشعب از صادر اولیه یعنی ذات مقدس باریتعالی است و همه ما موظفیم که این هنر را که تجلی هنر اصلی خالق عالم است را ترویج کنیم

معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود: در همین راستا مسابقات فرهنگی و هنری مانند هنر های دستی و تجسمی ؛ هنرهای آوایی و نمایشی و....... برگزار می گرددو ما باید هنر و استعداد فرزندانمان را باورش کنیم وحس اعتماد به نفس و خودباوری را در آنها رشد دهیم.

وی اضافه کرد: ما با بازدید ها و حمایت های معنوی و احتمالا مالی خودمان زمینه هایی را آماده می کنیم تا دانش آموزان در تمام شاخه های هنری پیشرفت کنند و از هنر خودشان در آینده به عنوان یک کار آفرینی مثبت استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار