«استودیوهشت ویژه شب یلدا» در رادیو نمایش

تهران (پانا) - رادیو نمایش با برنامه «استودیوهشت ویژه شب یلدا» میهمان خانه های پرمهر ایرانی می شود.

کد مطلب: ۹۸۷۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
«استودیوهشت ویژه شب یلدا» در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت : این برنامه دورهمی هنرمندان رادیونمایش به بهانه فرا رسیدن شب یلداست که از ساعت 20 تا 24شب روز شنبه سی ام آذر ماه ، به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

وی ادامه داد: البته در این برنامه علاوه بر هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش،هنرمندان دیگری از سینما و تلویزیون و موسیقی هم میهمان ما هستند .

وی ادامه داد: در این برنامه آیتم های متنوعی داریم ، ژاله علو بخش حافظ خوانی را اجرا می کند و مهین نثری نیز اجرای بخش قصه خوانی این برنامه که داستان های شب یلداست را بر عهده دارد .

وی افزود: بخش گزارشی ویژه ای هم در این برنامه داریم که با گزارشگران به نقاط مختلف ایران سفر می کنیم و درباره آداب و رسومشان در شب یلدا با آنها گفت و گو می کنیم .

«استودیوهشت ویژه شب یلدا» به نویسندگی سهیلا خدادادی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای بهرام ابراهیمی و بهناز بستان دوست با حضور هنرمندان رادیو نمایش و هنرمندان میهمان از تلویزیون و سینماو موسیقی از ساعت 20 تا 24 روز شنبه سی ام آذرماه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار