اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری هرمزگان:

غرفه برتر درحوزه خلاقیت و نوآوری به آموزش و پرورش رسید

هرمزگان(پانا)- معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش وپررش هرمزگان گفت: غرفه برتر درحوزه خلاقیت و نوآوری بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری هرمزگان به آموزش و پرورش رسید واز86 دانش آموزو فرهنگی استان پژوهشگر نیز تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۸۷۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
غرفه برتر درحوزه خلاقیت و نوآوری به آموزش و پرورش رسید

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، ابراهیم خوشبخت در حاشیه اختتامیه بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان هرمزگان اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت استان هرمزگان در بیستمین نمایشگاه هفته پژوهش وفناوری که با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید برگزار شد، با بیش از 200 اثر تحقیقی، طرح پژوهشی، دست سازه و معرفی برنامه های پژوهشی و تولیدی توانست عنوان غرفه برتر حوزه خلاقیت و نوآوری استان را کسب کند .

وی افزود: علاوه بر کسب غرفه برتر حوزه خلاقیت و نوآوری هرمزگان، سهراب سعیدی کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی با 27 کتاب چاپ شده، 14 مقالات علمی و بین المللی در گروه علوم انسانی و دارا بودن چهار طرح پژوهشی در این حوزه، در بین 7 پژوهشگر برتر دستگاههای اجرائی استان هرمزگان قرار گرفت .

خوشبخت تصریح کرد: در این مراسم از نه دانش آموز ابتدائی سراسر استان هرمزگان که در جشنواره علمی جابر بن حیان مرحله استان و کشور دارای مقام بودند نیز تجلیل شد .

معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان هرمزگان اضافه کرد: از 76 دانش آموز دختر و پسر مقاطع ابتدائی، متوسطه اول و متوسطه دوم که در جشنواره های مختلف کشوری و استانی دارای مقام بودند و همچنین دارای طرح پژوهشی و یا ثبت اختراع بودند تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار