معاون سیاسی اجتماعی استاندار: نیازمند چشم انداز جدیدی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در مناطق با تراکم بالا و حاشیه نشین هستیم

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار گفت: در حوزه آموزش و پرورش باید همه امکانات دولتی و ملی را به استان بیاوریم که از جمله آنها حاسب است زیرا هم افزایی های صورت گرفته می تواند مشکلات آموزش و پرورش استان را بهبود بخشد.

کد مطلب: ۹۸۷۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار: نیازمند چشم انداز جدیدی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در مناطق با تراکم بالا و حاشیه نشین هستیم

علی زینی وند در گردهمایی دوروزه مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان که در محل خانه معلم زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان در بعد مدرسه سازی در چند سال اخیر اقدامات موثری صورت پذیرفته است که این مهم به سبب هم افزایی های صورت گرفته و ایفای نقش بسیار خوب خیرین بوده است.
او افزود: کار هدفمند لازمه پیشرفت در آموزش و پرورش است. بدین سبب نقش اصلی را در ساخت مدرسه روسای ادارات آموزش و پرورش ما با جذب خیرین و آوردهای بیرونی به منطقه بر عهده دارند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار بیان کرد: حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان و جمعیت انبوه دانش آموزان در آن مناطق نیازمند برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساخت مدرسه و همچنین برنامه ریزی آموزشی دارد که با برنامه ریزی های صورت گفته امیدواریم این مهم مرتفع گردد.
او ادامه داد: نیازمند چشم انداز جدیدی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش در مناطق با تراکم بالا خصوصا حاشیه نشینی هستیم که از جمله آن مناطق می توان به حاشیه نشینی در چابهار اشاره کنیم.
زینی وند گفت: در حوزه آموزش و پرورش باید همه امکانات دولتی و ملی را به استان بیاوریم که از جمله آنها حاسب است و هم افزایی های صورت گرفته می تواند مشکلات آموزش و پرورش استان را در بهبود بخشد.
او تصریح کرد: باید کشور به جای استفاده از سرباز معلم و حق التدریس و خرید خدمات در این استان بر جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و بالابردن تامین نیرو عزم خود را جذم کند.
زینی وند در پایان با اشاره به موضوع انتخابات عنوان داشت: اگر آموزش و پرورش نباشد انتخابات برگزار نمی‌شود.

او افزود :اکثر قریب به اتفاق محل های برگزاری انتخابات در مدارس است که به مدد تعامل بسیار خوب مدیرکل آموزش و پرورش استان امیدواریم این امر در سال جاری بهتر از پیش برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار