مدیر حوزه های علمیه استان همدان:

موفقیت آموزش و پرورش استان در حوزه نماز اتفاق مبارکی است

همدان (پانا) - مدیر حوزه های علمیه همدان در مراسم اقامه نماز ظهر و عصر دبیرستان امام خمینی (ره) همدان با اشاره به معرفی مدیرکل آموزش و پرورش استان به عنوان مدیر برتر کشور در حوزه تقویت نماز مدارس، این موفقیت را نشان دهنده ظرفیت های ارزشمند استان در حوزه نماز و برنامه ریزی و تلاش های خوب در دستگاه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۹۸۷۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت آموزش و پرورش استان در حوزه نماز اتفاق مبارکی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حضرت آیت الله موسوی اصفهانی علم و ایمان را لازمه سعادت بشری در دنیا و آخرت خواند و با اشاره به آیه شریفه قرآن که می فرماید: "خدا از میان شما کسانى را که ایمان آورده و کسانى را که صاحب علم و دانش‏اند، به درجاتى رفعت و بزرگى مى‏ دهد و خداوند به آنچه انجام می دهید به خوبى آگاه است"، گفت دانش آموزان باید هم بنیه علمی خود را تقویت کنند و هم به معنویت بپردازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم که مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، گفت: موفقیت آموزش و پرورش استان در حوزه نماز اتفاق مبارکی است.

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این که پیشرفت های علمی از جمله دستاورد های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: توجه به معنویت در مدارس باعث می شود تا آینده کشور به دست افرادی متدین، دلسوز، متعهد و خدمتگزار سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار