مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: سند توسعه کیفیت بخشی استان به زودی رونمایی می‌شود

رخشانی: لزوم تهیه و تنظیم سند توسعه کیفیت بخشی آموزشی ویژه استان سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) _ به گفته مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان علاوه بر ساخت مدرسه در این استان توجه بر کیفیت بخشی آموزشی از مهمترین نیازهای استان است.

کد مطلب: ۹۸۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: سند توسعه کیفیت بخشی استان به زودی رونمایی می‌شود

حمید رضا رخشانی در جلسه گردهمایی دو روزه مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کیفیت آموزشی بایستی تقویت یابد که اساس آن برنامه ریزی دقیق و پژوهش محور بودن مدیران مناطق سراسر استان است.
او افزود: بایستی فاصله ادارات، شهرستانها و مناطق با اداره کل کم شود، از این رو برگزاری نشست های قطبی با ستاد نیاز استان برای پیگیری امور دانش آموزان و فرهنگیان است.
رخشانی ادامه داد: برانیم که تعامل هم افزایی بیشتر قطب ها با معاونین وزیر داشته باشیم تا چهره به چهره مشکلات را درک کنیم.
او گفت: طرح موضوع مشکلات با مجموعه وزارت گام اول ما در آموزش و پرورش استان بوده است و در گام دوم حضور معاونین اداره کل برای رفع محرومیت ها و کاستی های موجود در مجموعه آموزش و پرورش با معاونین وزارت است.
رخشانی تصریح کرد: برگزاری کلاسهای ضمن خدمت و کارگاه های مدیران آموزش و پرورش در شهرستان و مناطق برای همکاران شان موجب توسعه کیفیت بخشی آموزش و پرورش استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار