عباسی، عضو هیات رئیسه مجلس: نوسان‌های بازار ارز موقتی است

تهران (پانا) -عباسی، عضو هیات رئیسه مجلس می‌گوید  مدیریت صحیح حاکم بر بازار و تجربه‌های پیشین نشان داده است که نوسان‌ها موقتی بوده و به زودی آرامش بر فعالیت‌های ارزی حاکم خواهد شد.

کد مطلب: ۹۸۷۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
عباسی، عضو هیات رئیسه مجلس: نوسان‌های بازار ارز موقتی است

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی‌، اسدالله عباسی با اشاره به نوسان‌های اخیر نرخ ارز و طلا در بازار پس از اصلاح نرخ سوخت، گفت: تجربه نشان داده قیمت ارز و طلا به کانال واقعی خود بازگردانده خواهد شد.

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روند نزولی فعلی نرخ ارز و طلا تاییدی بر مدیریت مناسب شکل گرفته در بانک مرکزی است، افزود: خوشبختانه وضعیت بازار نشان می‌دهد که حباب شکل گرفته نیز کاذب بوده و خود به خود در حال تخلیه است.

وی با تاکید بر اینکه عطشی در تقاضا ارز و سکه وجود ندارد، تصریح کرد: با توجه به عرضه کافی ارز و سکه در بازار دلیلی برای نوسان‌ها و در نهایت حبابی‌شدن نرخ‌ها در بازار وجود ندارد.

عباسی از بازگشت قیمت دلار به کانال واقعی خود خبر داد و گفت: مدیریت صحیح حاکم بر بازار و تجربه‌های پیشین نشان داده که نوسان‌ها موقتی بوده و به زودی آرامش بر فعالیت‌های ارزی حاکم خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه مردم نباید به نوسان‌ها موقتی اعتماد کنند، افزود: ورود مردم به چنین خرید و فروش‌هایی به طور حتم ضرر آن ها را در پی خواهد داشت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مردم با وارد نشدن در حوزه به خرید و فروش‌های کاذب ارز می‌توانند در آرامش بازار دخیل شوند.

هیات رئیسه مجلس، با بیان اینکه تجربه نشان داده که مدیریت فعلی بانک مرکزی بر هر نوسانی فائق خواهد آمد گفت:خوشبختانه وضعیت بازار نشان می‌دهد که حباب شکل گرفته در بازار ارز کاذب بوده ودر حال تخلیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار