جلسه هماهنگی مسئولین بخش ها و نواحی شعب اخذ رای انتخابات منطقه۸

تهران (پانا) - در جلسه هماهنگی انتخابات منطقه8 مینو زمان، مدیر آموزش و پروزش منطقه اخلاص را سرلوحه کار هیات اجرایی ذکر کرد و ابراز امیدواری کرد با اخلاص در عمل، همفکری و هم افزایی، بتوانیم در پیشگاه خداوند و مردم از این امتحان سربلند بیرون آییم.

کد مطلب: ۹۸۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی مسئولین بخش ها و نواحی شعب اخذ رای انتخابات منطقه۸

به گزارش روابط عمومی منطقه 8 تهران، جلسه هماهنگی مسئولین بخش ها و نواحی شعب اخذ رای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منطقه8 با حضور مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه، معصومه باصر، آدینهوند قبادی، معاون پشتیبانی و مالی، علی مناهی، معاون متوسطه منطقه 8، اعضای اصلی ستاد اجرایی و مسئولین بخش ها و نواحی اخذ رای در سالن شورای اداری آموزش و پرورش منطقه برگزار گردید.

در این جلسه مینو زمان ضمن تاکید بر ضرورت همدلی و همفکری مسئولین اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات، این همدلی را زمینه ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور دانست و اظهار داشت: بی‌طرفی شعار اصلی دولت و همچنین ستاد انتخابات منطقه است و ملاک کار برای همه دست‌اندرکاران انتخابات، " قانون" است.

شایان ذکر است در ادامه هر یک از اعضای جلسه نقطه نظرات لازم در خصوص شعب اخذ رای مواردی را مطرح نموده که پس از بحث و بررسی مصوبات لازم اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار