تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه

سرنوشت اجتماعی فرزندانمان را قربانی کنکور نکنیم

اردبیل (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرروش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: در اسناد تحولی آموزش و پرورش از زندگی بهتر با عنوان حیات طیبه یاد شده است و دانش آموزان نیز برای رسیدن به چنین زندگی معقولی تربیت می شوند.

کد مطلب: ۹۸۷۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سرنوشت اجتماعی فرزندانمان را قربانی کنکور نکنیم

حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم در جمع مدیران ناحیه یک اردبیل، با اشاره به آیه‌ای از قران کریم و بشارت خداوند در خصوص اعطای زندگی پاک و طیب به مومنان، اظهار داشت: هیچگاه اسلام زندگی بهتر و پیشرفت مالی و علمی را رد نکرده است ولی در عین حال همیشه به مومنان متذکر شده است که با شرافت و انسانیت به فکر تامین رفاه و آسایش باشند و هیچگاه زندگی اخروی را فراموش نکنند.

او با بیان اینکه نگرش دانش آموزان به زندگی را تغییر دهیم، گفت: هجوم عمیق فرهنگ غلط برخی خانواده ها و همچنین سلیقه ای عمل کردن آنان باعث می شود تا فرزندانمان در آینده نگاه متفاوتی نسبت به زندگی خود داشته باشند.

ذوعلم افزود: از مدیران و خانواده ها خواستاریم تا تنها بر روی بعد ذهنی دانش آموزان سرمایه گذاری نکنند، بلکه باید نحوه زندگی کردن را نیز به آنان آموخت.

معاون وزیر آموزش و پرروش همچنین با انتقاد از برخی مدیران مدارس و خانواده ها در خصوص تشویق دانش آموزان برای حضور در کنکور تصریح کرد: سرنوشت اجتماعی فرزندانمان را قربانی کنکور نکنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار