حدود ۷۳۹ هزار خانوار در آذربایجان‌غربی بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند

ارومیه (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: با اهتمام دولت و در راستای توجه به اقشار کم‌درآمد، ۷۳۸ هزار و ۵۰۳ خانوار در استان بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند.

کد مطلب: ۹۸۷۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حدود ۷۳۹ هزار خانوار در آذربایجان‌غربی بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند

رضا نقی‌زاده افزود: این میزان نزدیک به ۷۵ درصد جمعیت آذربایجان‌غربی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اعتراض‌های صورت‌گرفته در خصوص اختصاص نیافتن بسته حمایت معیشتی در آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: به این اعتراض‌ها که در سامانه حمایت ثبت شده بود، در مدت یک ماه رسیدگی و نتیجه به سرپرستان خانوار ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: در صورتی که اعتراض این افراد، پذیرفته شود یارانه حمایتی طی ماه‌های پرداخت نشده به حساب سرپرستان واریز خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی ادامه داد: کسانی که بیش از ۲ واحد مسکونی و سه کارگر بیمه شده یا سه سفر خارجی غیرزیارتی داشته اند، از شمول دریافت یارانه سبد حمایتی خارج می‌شوند.

نقی زاده گفت: همچنین برای خانوارهای یک تا پنج نفره، سقف معین درآمدی از چهار تا هشت میلیون تومان تعیین شده است که افراد قرار گرفته در آن مشمول یارانه حمایتی نخواهند شد.

وی افزود: همچنین در حال حاضر ۹۹۱ هزار و ۴۹۵ خانوار در آذربایجان غربی از یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی بهره مند هستند که بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را شامل می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار