تا پایان سال جاری تعداد 20 هزار پروژه روستایی در کشور ایجاد می شود

یزد (پانا) - مدیرکل دفتر امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: تاکنون پنج هزار شبکه نظارت پروژه‌های روستایی در کشور ایجاد شده که امیدواریم تا پایان سال، تعداد آنها به ۲۰ هزار پروژه برسد .

کد مطلب: ۹۸۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان سال جاری تعداد 20 هزار پروژه روستایی در کشور ایجاد می شود

علیرضا نخغی روز دوشنبه در جمع مدیران و دست اندرکاران امور روستایی استان یزد افزود: از سال ۹۲ ایجاد این شبکه آغاز و از ابتدای سال ۹۶ رسما فعالیت شبکه نظارت استانی شروع بکار کرد و بعد از دو سال و نیم، این گروه در استانها ایجاد شد و در سطح شهرستانها و مناطق نیز گسترش یافت.

وی ادامه داد: شبکه نظارت پروژه‌های روستایی برای اینست که در کمترین زمان به بیشترین اطلاعات دسترسی داشته باشیم و آمار و اطلاعات درست به مدیران داده شود تا برنامه‌ریزی ها بر اساس این آمار و اطلاعات باشد و این پایگاه جامع اطلاعات روستایی باعث می شود وضعیت همه مناطق به صورت مستقیم با ارائه اطلاعات کامل در دسترس مدیران قرار گیرد .

مدیرکل دفتر امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی مناطق محروم کشور گفت: این سامانه علاوه بر فعالیت های دولتی بر دیگر فعالیت ها نیز نظارت خواهد داشت تا از موازی کاری دوری شده و آمار درست به مدیران داده شود.

نخعی اظهار داشت: ایجاد توازن منطقه‌ای ،ارتقای سطح کیفیت پروژه های روستایی ، توانمند سازی نیروی انسانی متخصص در حوزه روستایی، تصمیم سازی با ایجاد حلقه واسط مطلع بین مدیران در بلند مدت و در میان مدت نیز دسترسی به شاخص های توسعه روستایی با برش های استانی و شهرستانی و حتی منطقه ای از اهداف این سامانه است.

منبع؛ ایرنا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار