درخشش اعضای تیم بوشهر دررقابت های ورزشی روستائیان و عشایر جام خوشه چین

بوشهر(پانا)- نفرات برتر روز اول رقابت های ورزشی روستائیان و عشایر جام خوشه چین منطقه ۲ آقایان و بانوان کشور معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۸۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش اعضای تیم بوشهر دررقابت های ورزشی روستائیان و عشایر جام خوشه چین

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ نفرات برتر روز اول رقابت های ورزشی روستائیان و عشایر جام خوشه چین منطقه ۲ آقایان و بانوان کشور معرفی شدند.

ورزشکاران سراسر کشور در اولین روز از مسابقات جام خوشه چین منطقه ۲ کشور در شهرکرد و فارسان با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به شرح زیر اعلام شدند.
در بخش آقایان رشته چوب کشی در وزن ۷۰- کیلوگرم، علیرضا بابایی (چهارمحال و بختیاری) مقام اول، علیرضا بهادری (هرمزگان) مقام دوم و محمد جابری (بوشهر) مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در وزن ۸۵- کیلوگرم چوب کشی هم سهیل رسولی (فارس)، نصرالله بهرامی (بوشهر) و پیمان نوروزی خواه (کهکلیویه و بویر احمد) مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته دوومیدانی ماده 200 متر سرعت، مهدی نکویی (چهارمحال و بختیاری) مقام اول، علیرضا حقیقی(اصفهان) مقام دوم و عبدالله اشرافی از هرمزگان مقام سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته دوومیدانی ماده 5 کیلومتر، محمدعباس رضایی(چهارمحال و بختیاری)، رضا احمدی(اصفهان) و سیدمهدی محمدی (بوشهر) مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در رشته هفت سنگ مهارتی عباس شجاعی پور (بوشهر) اول، اسماعیل کشفی (بوشهر) دوم و محمدرضا قاسمی سوم شدند.
در بخش بانوان رشته چوب کشی وزن 65- کیلوگرم، مهرانا نعمت اللهی(فارس)،مهدیه یوسفی(هرمزگان) و صبا عظیمی (چهارمحال و بختیاری) به مقام های اول تا سوم رسیدند.
در رشته چوب کشی وزن 75-،مهتاب ملیانی(اصفهان)، سکینه یوسفی فر(بوشهر) و نگار تارتار(کهگیلویه و بویراحمد) مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته دوومیدانی ماده 100 متر سرعت، آیدا چراغی(اصفهان)، پریا کنعانی(چهارمحال و بختیاری) و فریده چاکرانی(بوشهر) اول تا سوم شدند.
در رشته دوومیدانی ماده 2000 هزار متر استقامت، کیمیا افیونی(چهارمحال و بختیاری)، عاطفه سادات حسینی(اصفهان) و ام الکلثوم میرزاده(هرمزگان) مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته هفت سنگ مهارتی هم حدیث یزدانی (چهارمحال و بختیاری)، مهلا فولادی زاده (هرمزگان) و هانیه قنبری (اصفهان) مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

تیم های برتر جام خوشه چین منطقه ۲ کشور معرفی شدند

روز اول رقابت های ورزشی روستائیان و عشایر جام خوشه چین منطقه ۲ آقایان و بانوان کشور با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری، برترین تیم های اولین روز مسابقات جام خوشه چین منطقه ۲ کشور به شرح ذیل اعلام شدند.
در بخش آقایان رشته فوتسال، تیم فارس مقام اول، تیم اصفهان مقام دوم و تیم کهگیلویه و بویراحمد مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته والیبال، تیم های چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و فارس مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در رشته طناب کشی، تیم های چهارمحال و بختیاری، بوشهر و اصفهان مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
در بخش بانوان رشته طناب کشی، تیم های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و بوشهر مقام های اول تا سوم رسیدند.
در رشته والیبال،تیم های اصفهان، بوشهر و فارس مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته فوتسال، تیم های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان اول تا سوم شدند.

در این آیین از 150 ورزشکار برتر رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی، هفت سنگ، چوب کشی، دو سرعت و دو استقامت با اهدای مدال و حکم قهرمانی تقدیر خواهد شد.

گفتنی است: 420 ورزشکار در قالب 72 تیم از استان های چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه در مرحله منطقه ای جام خوشه چین منطقه 2 کشور از 19 آذرماه به مدت سه روز در شهرکرد و فارسان باهم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار