تاکید فرماندار اشکذر برمعرفی ظرفیت و قابلیت های شهرستان از طریق رسانه ملی

یزد(پانا) - به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، "مهدی سلطانی" معاون خبر صدا و سیما مرکز یزد با "هادی هادی نسب" فرماندار اشکذر دیدار کرد.

کد مطلب: ۹۸۶۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار اشکذر برمعرفی ظرفیت و قابلیت های شهرستان از طریق رسانه ملی

دراین دیدارفرماندار اشکذر به ظرفیت و پتانسیل این شهرستان در حوزه های صنعتی، کشاورزی و... پرداخت و گفت: این ظرفیت و قابلیت های شهرستان نیز باید با بهره‌گیری مناسب از ابزار رسانه ملی معرفی شود.

هادی هادی نسب افزود: خوشبخانه معاونت اخبار و اطلاعات صداوسیما مرکز یزد توجه ویژه ای به معرفی توانمندی ها و مطرح نمودن مطالبات و مشکلات مردم در شهرستان های استان داشته و در این زمینه تا حدود زیادی موفق عمل نموده است.

فرماندار اشکذر راه اندازی دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در این شهرستان را یک امر ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی دفترخبری در آینده نزدیک، شاهد معرفی هر چه بهتر شهرستان در حوزه های مختلف و برگزاری دوره های متناسب با خبرنگاری باشیم.

معاون خبر صدا و سیما مرکز یزد به بیان مهمترین مسائل و مشکلات مرتبط با نماینده خبرگزاری صداو سیما در شهرستان اشکذر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مجموعه فرمانداری و معاونت خبر صداوسیما شاهد افتتاح دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در این شهرستان باشیم تا مشکلاتی که شهرستان در این زمینه با آن مواجه است، مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار