علیرضا منصوریان به درهای خروجی ذوب آهن نزدیک شد

تهران (پانا) – احتمال دارد تا پیش از آغاز هفته شانزدهم لیگ برتر، باشگاه ذوب آهن با سرمربی مشهور این تیم قطع همکاری کند.

کد مطلب: ۹۸۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا منصوریان به درهای خروجی ذوب آهن نزدیک شد

علیرضا منصوریان که میانه‌های فصل گذشته پس از قطع همکاری امید نمازی با ذوب آهن، هدایت این تیم را بر عهده گرفت، به رغم روند خوبی که در نیم فصل گذشته لیگ برتر داشت در فصل جدید نتوانسته است موفقیت‌های گذشته را تکرار کند و به همین علت احتمال دارد به زودی اصفهان را ترک کند.

نیم فصل اول لیگ برتر ایران در فصل 99-98 در حالی برای ذوب آهن به پایان رسید که این تیم از 15 بازی خود تنها 15 امتیاز بدست آورد و بارها حضور در رده‌های انتهایی جدول را احساس کرد، روندی که باعث شد چند هفته پیش مدیران جدید این باشگاه اصفهانی که به جای سعید آذری بر صندلی مدیریت تکیه کرده‌اند به سرمربی تیم‌شان هشدار دهند که باید از 4 بازی پایانی نیم فصل اول 10 امتیاز بگیرد.

فرصت 4 بازی منصوریان در حالی شنبه با تساوی خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان به پایان رسید که او توانست از این بازی‌ها تنها 8 امتیاز بدست آورد تا به سقف مورد نظر مدیران باشگاه ذوب آهن نرسد.

با وضعیت موجود، قرار است تا پیش از دیدار هفته شانزدهم ذوب آهن مقابل سایپا که جمعه در تهران برگزار خواهد شد، جلسه هیات مدیره ذوب آهن برای بررسی وضعیت تیم فوتبال این باشگاه برگزار شود و احتمال دارد خروجی همین جلسه قطع همکاری با علیرضا منصوریان باشد. البته این احتمال هم وجود دارد که آخرین فرصت به علیرضا منصوریان داده شود و او دیدار هفته شانزدهم را هم روی نیمکت حضور داشته باشد تا شاید بتواند انتقام شکست دور رفت را از سایپا بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار