حنیف نیا: کانون آفتاب امکانات خوبی را برای برنامه های آموزش و پرورش فراهم کرده است

تهران (پانا) - جلسه معاونان پرورشی مناطق نوزده گانه شهر تهران با حضور محمدرضامسیب زاده، مدیرکل قرآن و عترت وزارت آموزش و پرور ش، عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران،غلامعلی اصغریان به عنوان معاون فرهنگی و تبلیغات حرم مطهر ، هادی حنیف نیا، رییس منطقه 19شهر تهران برگزار شد. 

کد مطلب: ۹۸۶۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
حنیف نیا: کانون آفتاب امکانات خوبی را برای برنامه های آموزش و پرورش فراهم کرده است

اصغریان، ضمن خیر مقدم جهت حضور مدعوین و معاونان پرورشی مناطق گفت: زایر سرای ما با بیش از هشتصدنفر امکان حضور دانش آموزان را دارد. همچنین سه آمفی تئاتر داریم و چهارمین در دست احداث است و امکانات اردویی پیشبینی شده تا حضور دانش آموزان مان را داشته باشیم. درکنار فعالیت های کانون، اردوگاه کشوری را در ضلع شمالی حرم دردست احداث داریم تا بتوانیم این اردوگاه را در جنوب شهر داشته باشیم.

وی افزود: امیدواریم حضور شما توام با حضور جدی دانش آموزان در این مکان باشد تا گام موثری در جهت آشنایی با آرمان های امام برداشته شود و رسالت ما بستر سازی جهت حضور گسترده امیدهای امام (ره) است.

وی افزود: تاکید متولیان حرم امام هم این است که نگاه ویژه به حضور دانش اموزان داشته باشیم و برنامه های مان را به این سمت و سو می بریم.

هادی حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این نشست ضمن خیر مقدم جهت حضور مدعوین با ارایه گزارشی از فعالیت های کانون آفتاب در منطقه19گفت: این کانون با عنایت حاج اقاسید حسن خمینی و توجه اقای فولادوند و ماموریتی که به اقای کریمی، معاون پرورشی دادند مورد توجه قرار گرفت. منطقه 19کارهای اولیه را انجام داد و اخیر با حضور حاج اقا خمینی نخستین جشنواره کانون های فرهنگی و تربیتی را داشتیم و امکانات زیادی را حرم در اختیار کانون گذاشته است و اختصاصا چارچوب فیزیکی کانون نیست و امکانات جانبی حرم هم جهت استفاده دانش آموزان وجود دارد.

حنیف نیا افزود: همچنین شرایط اسکان 1500نفر دانش آموز فراهم خواهد شد. آموزش و پرورش منطقه 19در سه سال گذشته شاهد برپایی جشن تکلیف دانش آموزان بوده و این مهم در همین مکان مقدس برگزار شد.

وی افزود: امسال برای اولین بار 2هزار نفر از پسران مان جشن تکلیف شان گرفته شد و کانون می تواند به شکل مدرسه ای و منطقه ای برنامه های آموزش و پرورش را پوشش دهد و امکانی است برای شهر تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار