شعار هفته پژوهش 98"پژوهش اثر بخش ،فناوری ارزش آفرین ورونق تولید"

رشت (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان : یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری نگاه جامع و کاربردی به مقوله پژوهش و تحقیقات است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد. تحقیق و پژوهش باید در همه دستگاههای اجرایی بویژه مراکز علمی و تحقیقاتی به یک گفتمان تبدیل شود.

کد مطلب: ۹۸۶۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
شعار هفته پژوهش 98"پژوهش اثر بخش ،فناوری ارزش آفرین ورونق تولید"

دکتر حبیبی در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: سپاس و ستایش مختص دات اقدسی است که اشرف مخلوقات را به زیور خرد و اندیشه آراست و دانش و قلم را به او ارزانی کرد تا مایه معاش و انتعاش گردد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان گفت : امروزه تولید دانش و فناوری مهم ترین شاخص توسعه یافتگی هر جامعه شمرده می شود و نقش پژوهش در تویسعه همه جانبه پایدار چنان برجسته و انکار ناپذیر است که می توان آنرا بدون تردید نیروی محرکه توسعه در همه حوزه ها اعم از فرهنگ ،اقتصاد ،سیاست و جامعه دانست.

حبیبی گفت: شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه اشتغال زایی تولید و ثروت ،دستیابی به پیشرفت ،رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال ،خودکفایی و اقتدار جامعه می شود .

با این وصف استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی نیز وابسته به تولید دانش و فناوریهای جدید ، توسعه فرهنگ پژوهش و تحقیق در جامعه ،برنامه ریزی و سرمایه گزاری در این حوزه است.

حبیبی در ادامه خاطر نشان کرد : یکی از ارکان رشد و توسعه هر کشوری نگاه جامع و کاربردی به مقوله پژوهش و تحقیقات است که می تواند زمینه ساز جهش علمی و کلید پیشرفت یک کشور باشد.

قطعا با نگاه علمی میشود خیلی از مشکلات کشور را حل کرد.

تحقیق و پژوهش باید در همه دستگاههای اجرایی بویژه مراکز علمی و تحقیقاتی به یک گفتمان تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار