محمد مهاجری *

آقایان مجمع تشخیص! شما را به خدا کار جناحی کنید

تهران ( پانا) - خبرهای جسته گریخته حکایت از آن دارد که چند عضو انگشت شمار مجمع تشخیص مصلحت،بیشترین نقش را در مخالف خوانی با FATF دارند.

کد مطلب: ۹۸۶۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد

دو تن از این بزرگواران،عضو دولت احمدی نژاد و نفر سوم،از چهره های بشدت نزدیک و همراه او بوده اند. هرچند که این 3نفر بعدها به تناسب شرایط و زمان، مخالف احمدی نژاد شدند اما دارای مسئولیت مشترک با او در بسیاری از اقداماتش هستند،هرچند که نشنیده ام حتی از یک اقدام مفید دولتشان نام ببرند و از رئیس محبوب شان به خیر یاد کنند.

آنچه مسجل است دستورات اولیه FATF دستپخت مشترک این آقایان و برخی دیگر از اعضای همان دولت بود، اما با اتمام دولت دهم و انتقال نامبردگان به مجمع تشخیص، از آنجا که دیگر نان FATF در تنور آنها پخته نمی شد، زیر میز زدند و مصداق ضرب المثل "دیگی که برای ما نمی جوشد..." شدند.

کاش برای مخالفت با این موضوع حرفهای کارشناسانه می زدند. متاسفانه مغلوب دروغ بافی هایی شدند که هیچ ارتباطی با FATF نداشت و با معطل کردن لوایح مربوط به FATF با دست خودشان گره به کار ملت زدند و پروژه "خودتحریمی" را بصورت گازانبری کامل کردند . حالا همه متوجه شده اند برای انتقال چهارقران و دهشاهی پول از یک بانک داخلی به بانکهای خارجی چقدر باید هزینه اقتصادی و بدتر از ان هزینه سیاسی داد. زشت نیست که ایران را پشتیبان پولشویی و فساد مالی و تروریسم معرفی کنند؟ آن هم از طرف دولتهایی که سرتاپاشان فساد و تباهی و آدمکشی است؟

در این نوشته کوتاه، قصد محاجه نیست و ترجیح می دهم با این جمله پایان دهم که:آقایان! ممنون تانیم که عامل تشدید تحریم های دشمن شدید، اما اگر موانع FATF را بردارید به نفع خودتان است. چون حتی اگر ایران قوانین FATF را بپذیرد، یکی دوسال طول می کشد تا جرخ دنده هایی که به خاطر تدبیر! شما زنگ زده، روغنکاری شود و بتدریج روان شود. تا آن موقع هم دولت دلخواه شما روی کار خواهد آمد و شما دوباره به پشت میز دولت برمی گردید و مشکلات بین بانکهای ایرانی و خارجی حل می شود و می توانید پز بدهید که ما روی کار آمدیم و اوضاع روبه راه شد.مدال افتخارش را هم به سینه تان بزنید و با برق آن مدال، چشم همه رقیبان تان را کور کنید! پیروزی از این شیرین تر؟

شما را به خدا نه بخاطر رضای او و آرامش خلق،یکبار دیگر به خاطر باند و حزب و مغازه سیاسی تان، کار جناحی کنید و با برداشتن سنگ از جلوی FATF ملت را از سختی و مشقت رها کنید.

منبع: خبرآنلاین

*روزنامه نگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار