مدارس شهرستان دشتی دوشنبه تعطیل شد

تهران (پانا) - فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: به علت تشدید بارندگی کلیه مدارس شهرستان دشتی در نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه تعطیل خواهد بود.

کد مطلب: ۹۸۶۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شهرستان دشتی دوشنبه تعطیل شد

عبدالله نادری روز یکشنبه در نشست ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی مدیریت بحران شهرستان دشتی افزود: بنا بر اعلام و اخطاریه هواشناسی یک سامانه بارشی بسیار قوی همراه با طوفان و رعد و برق و تگرک از دوشنبه تا چهارشنبه در استان بوشهر فعال است و ضرورت دارد کلیه مدیران دستگاههای اجرایی شوراها و شهرداران و بخشداران و دهیاران در آماده باش کامل باشند.

وی یادآورشد: سالن های ورزشی و اماکن عمومی آماده اسکان اضطراری خواهند شد.

نادری گفت: اداره حمل ونقل و راهداری باید کلیه مسیرهای مسدود شده را بازگشایی کند و راهداران به ویژه درنقاط کوهستانی و سخت گذر با ماشین الات راهسازی آماده بازگشایی مسیرها و امداد رسانی باشند.

فرماندار دشتی تصریح کرد : از امروز تا پایان هفته مرخصی کلیه مدیران شهرستان لغو شده و همه مسئولان باید در منطقه حضور داشته باشند.

نادری اضافه کرد: در صورت وقوع سیل و مسدود شدن مسیری باید به مردم اطلاع رسانی شود.

وی به تلاطم دریا در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: از رفتن کلیه شناورها و قایق های صیادی و تجاری به دریا جلوگیری شود و افراد سعی کنند از ورود به حریم و بستر رودخانه ها به ویژه رودخانه مند به عنوان بزرگترین رودخانه استان بوشهر خودداری کنند.

نادری افزود: در صورت ادامه و تشدید بارش ها در مورد تعطیلی روز سه شنبه تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار