موافقت مجلس با یک فوریت استفساریه‌ای مربوط به معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

تهران (پانا) - یک فوریت طرح استفساریه مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش تصویب شد.

کد مطلب: ۹۸۶۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
موافقت مجلس با یک فوریت استفساریه‌ای مربوط به معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

به گزارش ایسنا، در جلسه عصر امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، یک فوریت طرح استفساریه تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش با ۱۲۶ رای موافق، ۲۶ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در مجلس تصویب شد.

در صورت تصویب نهایی این استفساریه در مجلس، کسانی که به عنوان مربیان پیش دبستانی، نیروهای خرید خدمت آموزشی و حق التدریسان غیر مستمر با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند و حق الزحمه(حقوق) خود را از محل سرانه مدارس و یا سازوکار انجمن اولیا و مربیان دریافت کرده‌اند مشمول تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش اصلاحیه مصوب ۳/ ۶/ ۹۵ و صدر ماده الحاقی مصوب ۱۳/ ۶/ ۹۷ می‌شود.

متقاضیان درخواست بررسی این طرح را با قید دو فوریت داشتند که با ۱۲۹ رای موافق، ۳۲ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در مجلس با آن مخالفت کردند و در نهایت یک فوریت آن به تصویب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار