بیانیه باشگاه مس کرمان درباره لغو بازی با تراکتور: چرا برای تکریم تیم ملی امید فقط بازی تراکتور لغو شد

تهران (پانا) - باشگاه مس کرمان با صدور بیانیه‌‎ای به لغو دیدار این تیم مقابل تراکتور تبریز در یک چهارم نهایی جام حذفی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۹۸۶۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه باشگاه مس کرمان درباره لغو بازی با تراکتور: چرا برای تکریم تیم ملی امید فقط بازی تراکتور لغو شد

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ سازمان لیگ فوتبال کشور در حالی این بازی را به واسطه تکریم تیم ملی امید و بازی های این تیم لغو کرد که نکته عجیب عدم لغو سه بازی دیگر جام حذفی در این تاریخ است و مشخص نیست که چرا برای تکریم تیم ملی امید تنها باید بازی تراکتور برابر مس در تبریز لغو شود؟!! این در حالی است که با توجه به اعلام قبلی این برنامه و قرار داشتن بازی مس و تراکتور در تاریخ دوم دی ماه و پس از آخرین بازی نیم فصل اول تیم مس در رقابت های لیگ یک، برنامه های آماده سازی تیم مس در طول نیم فصل به مشکل خورده بود و عوامل تیم مس به دنبال برنامه ریزی فشرده برای هماهنگی با برنامه مسابقات و تعطیلات نیم فصل بودند که برای این کار برنامه ریزی مشخصی در دستور کار تیم مس قرار گرفته بود، مجددا با لغو بازی مس و تراکتور این برنامه ریزی با بهم خوردگی مواجه می شود تا تیم مس متحمل ضرر گردد!

ضمن اینکه کارهای تدارکاتی سفر به شهر تبریز نیز از سوی عوامل باشگاه مس در شرایطی سخت در حال انجام بود که این موضوع نیز با لغو عجیب سازمان لیگ با مشکل روبرو شد.

مشخص نیست که چرا سازمان لیگ به واسطه تیم ملی امید تنها بازی تیم مس کرمان را برابر تراکتور لغو می کند و بازی های دیگر نقشی در برنامه ریزی تیم ملی امید ندارند!! و از سوی دیگر چرا این موضوع به صورت ناگهانی اعلام می شود و با توجه به اینکه برنامه تیم ملی امید از ماه ها قبل مشخص بود، چرا سازمان لیگ در هفته گذشته و قبل از اتمام بازی های نیم فصل اول مس این موضوع را اعلام نکرد تا تیم مس را تا این حد دچار مشکل کند!!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار