طرح پویش خشت بهشت در منطقه8

تهران (پانا) - پویش«خشت بهشت» باحمایت مجمع خیرین مدرسه سازشهرتهران و نظارت سازمان نوسازی مدارس، توسط اداره آموزش و پرورش منطقه 8 تهران راه اندازی شد.

کد مطلب: ۹۸۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح پویش خشت بهشت در منطقه8

به گزارش روابط عمومی، بر اساس آمار، 70درصداز مدارس منطقه 8 فرسوده اند و این مسئله موید آن است که دوسوم از فضاهای آموزشـی منطقه ایمن نیسـتند و اگراقدامی درخصوص ساخت، مقاوم سازی و یا بازسازی این مدارس صورت نگیرد، همچون گذشـته شاهد حوادث جبران ناپـذیری در این زمینه خواهیم بود که لزوم اندیشـیدن تمهیـدات لازم جهت پیشـگیری از آسـیب های احتمالی را می‌طلبد. همچنین کودکان و نوجوانان بسیاری هستند که به رغم برخورداری از هوش و استعداد، به دلیل کمبود امکانات، از تحصیل بازمانده اند. بر همین اساس منطقه 8 شـهرتهران، پویش«خشت بهشت» را باحمایت مجمع خیرین مدرسه سازشهرتهران و نظارت سازمان نوسازی مدارس راه اندازی و از فرهنگیان عزیز، اولیاء و دانش آموزان گرامی، دعوت کرد در این امرخداپسندانه شرکت نمایند. برای حضور در این پویش بزرگ می توانیـد به صورت انفرادی یـا گروهی به روشهای ذیل به هرمیزان که می توانیـد درساخت مـدارس منطقه 8 شریک شوید.

ساخت یک مدرسه باچند کلاس درس

ساخت یک کلاس درس

خرید یک آجر طلایی از یک مدرسه(ساخت مدرسه امام حسن مجتبی علیه السلام که سنگ بنای ساخت آن به همت خیرنیک اندیش سرکارخانم فرشته کریمی گذاشته شده است و با یاری شما میتواند مراحل تکمیلی ساخت آن انجام پذیرد.)

شماره حساب مجمع خیرین شهر تهران جهت واریز وجوه نقدی: 0106778021008 و شماره کارت 6037991199520887

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار