معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

امکانات و تجهیزات استان سمنان با طول جاده ها متناسب نیست

سمنان (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امکانات و تجهیزات استان با طول جاده ها را نامتناسب توصیف کرد و گفت: این عدم تناسب تلاش و مجاهدت بیشتر دستگاه های مرتبط در جهت جبران این کمبود را می طلبد.

کد مطلب: ۹۷۶۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
امکانات و تجهیزات استان سمنان با طول جاده ها متناسب نیست

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در رزمایش زمستانی پلیس راه، دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان سمنان با بیان اینکه این طرح 3 هدف را دنبال می کند، اظهار کرد: تامین امنیت مسافران، امداد و نجات در مواجهه با حوادث و خدمت رسانی توسط دستاگاه های خدمت رسان از اهداف اجرای این طرح است.

خجسته پور موقعیت استان سمنان را موقعیتی ویژه عنوان کرد و گفت: پهنه و گستره این استان در سطح کشور کم نظیر است و سعی و تلاش ناجا و دستگاه های خدماتن رسان نیز باید متناسب با آن باشد.

وی امکانات و تجهیزات استان با طول جاده ها را نامتناسب توصیف کرد و گفت: این عدم تناسب تلاش و مجاهدت بیشتر دستگاه های مرتبط در جهت جبران این کمبود را می طلبد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همگرایی و ارتباط بیشتر ناجا و دستگاه های امدادی را عامل کاهش حوادث و تلفات جاده ای خواند و افزود: خوشحالیم که این هماهنگی در استان سمنان وجود دارد که نمونه بارز آن را در روزهای پایانی زمستان 97 و بارندگی های شدید آن ایام ششاهد بودیم.

خجسته پور در ادامه اضافه کرد: در آن روزها همه به کمک آمدند و حتی نهادهایی مثل سپاه و ارتش که در شرایط عادی در طرح زمستانی ماموریتی ندارند پای کار آمدند که به لطف خداوند تلفات جانی در سطح جاده های استان در آن مرحله صفر بود.

وی رانندگان و مسافران را به رعایت موارد ایمنی در جاده ها توصیه کرد و گفت: با توجه به نقاط حادثه خیز استان ضرووری است رانندگان در این مدت تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و با رعایت قانون به سلامت به مقصد برسند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه پلیس سخت گیری های لازم را جهت حفظ جان مسافران داشته باشد گفت: رانندگان قبل از برخوردهای قهری، قانون و موارد ایمنی را جدی بگیرند تا در جان خود و مسافران حفظ شده و در پایان این طرح کاهش تلفات و حوادث جاده ای را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار