مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

هم اکنون200 خیرعلمی مشغول تدریس در مدارس هرمزگان هستند

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: تاکنون 200 فرهنگی استان هرمزگان با ثبت نام در سامانه همگام، آمادگی خود را برای تدریس و برگزاری کلاس های جبرانی و تقویتی در مدارس استان خصوصا مدارس روستائی اعلام کرده اند.

کد مطلب: ۹۷۶۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هم اکنون200 خیرعلمی مشغول تدریس در مدارس هرمزگان هستند

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی با بیان اینکه استفاده از فرهنگیان برای برگزاری کلاس های فوق برنامه مدارس شهری و روستائی در ارتقاء و پیشبرد اهداف آموزشی مدارس مؤثر بوده است، اظهار داشت: طرح خیرین علمی چندسالی است که در استان هرمزگان کلید خورده است و فرهنگیان خیر به دانش آموزان نیازمند که توانائی استفاده از کلاس های فوق برنامه و تقویتی را ندارند، به صورت رایگان کلاس جبرانی و تقویتی برگزار می کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از 200 فرهنگی استان هرمزگان با مراجعه به سامانه همگام و پرکردن فرم خاص خیرین علمی، آمادگی خود را برای برگزاری کلاس های درسی اعلام نمودند.

دادی زاده ادامه داد: فرهنگیان رسمی، پیمانی، حق التدریس، دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان علاقه مند برای شرکت در این فعالیت خیرخواهانه می تواند نام نویسی خود را در سامانه همگام انجام دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: با توجه به اجرای برنامه های متنوع کیفیت بخشی آموزش مدارس ، بررسی وضعیت مدارس لازم التوجه آموزشی و ارتقای میانگین نمرات و همچنین درصد قبولی دروس نهایی به همت خیرین علمی تلاشگر و نیک اندیش استان، کلاس های تقویتی و جبرانی در مدارس متوسطه نظری استان در حال برگزاری می باشد .

دادی زاده تصریح کرد: تا کنون در مناطق مختلف استان به ویژه بخش های روستایی ناحیه یک بندرعباس، هرمز، سندرک و رودان بیش از 400 ساعت کلاس تقویتی در تمامی دروس برگزار شده است

این مسئول خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌های تقویتی، افزایش سطح علمی دانش‌آموزان روستایی و همسان‌سازی با دانش‌آموزان مدارس سطح شهر است چرا که امکانات محدودتر روستاها نسبت به شهر هرگز نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار