امام جمعه ابرکوه : وظیفه ملت دقت، درایت، بصیرت و هوشیاری در انتخابات مجلس است

 ابرکوه (پانا) - امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال 99 به مجلس، اظهار کرد: قطعاً بودجه سال آینده کشور با لحاظ جنگ بی‌رحمانه اقتصادی و استقامت و مقابله با تحریم‌ها بسته شده و ظاهراً اتکاء به درآمدهای نفتی ندارد. نتیجه اینکه بار تحقق بودجه سال آینده بر دوش سیاست‌های پولی دولت و دریافت مالیات از مردم خواهد بود. 

کد مطلب: ۹۷۶۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ابرکوه : وظیفه ملت  دقت، درایت، بصیرت و هوشیاری در انتخابات مجلس است

"حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی" گفت: مردم صبور ما همواره آماده مقابله با دشواری‌های معیشتی و اقتصادی هستند؛ اما کمترین انتظار از مدیریت اجرایی و قضایی کشور این است که جلو فرارهای مالیاتی را بگیرند تا فشار کمتر برمردم وارد شود و بتوانند بر مشکلات زندگی فائق آیند .

"حجت‌الاسلام حسینی" با اشاره به نام‌نویسی نامزدهای مجلس شورای اسلامی گفت: در بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه کشور 50 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از کاندیداهای شهرستان ابرکوه می‌خواهیم، تجارب تلخ گذشته را تکرار نکنند و به جای تفرق آراء به تمرکز آراء بیندیشند .

"حسینی" از نامزدها خواست تا از میان خود یک نفر موفق، کاردان و با تجربه را گزینه کرده و سایرین به نفع او کنار بروند که لازمه این کار، کنار گذاشتن حب و بغض‌های مخرب و رصد کردن موقعیت خود است. لذا اگر احتمال هم می‌دهند که رأی نمی‌آورند، ورود عملی پیدا نکرده تا فردی که مورد وفاقشان است با رأی بالا گزینه شود .

وی تصریح کرد: وظیفه ملت فقط شرکت در انتخابات نیست؛ بلکه دقت، درایت، بصیرت و هوشیاری در انتخاب است تا دیگر به امثال پروانه سلحشوری‌ها که دولت، نظام، همه قوا و قدرت اجرایی کشور را استبداد سرکش تام و تمام می‌خوانند میدان داده نشود .

"حسینی" به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ابراز کرد: وحدت عامل اصلی شکل‌گیری، پیروزی، تثبیت، بالندگی و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی بوده و هست؛ اما وحدت حوزه و دانشگاه نماد حقیقی و نقطه محوری و اصلی وحدت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار