معرفی شماری از هتل های دبی

دبی یکی از توریستی ترین شهر های جهان است. یکی از مهم ترین مسائل در جذب توریست، داشتن هتل های با کیفیت جهانی است تا گردشگران از اقامت خود احساس رضایت داشته باشند. دبی نه تنها این مهم را برآورده کرده است که شماری از بهترین هتل های جهان را در خود جای داده است. وجود اقتصاد آزاد و وفور گردشگر باعث شده شرکت های زیادی به فکر ساخت هتل های لوکس در دبی باشند. حتی شرکت هایی که کار تخصصی هتل داری انجام نمیدهند مانند شرکت های مد که در دبی هتل ساخته اند و امروزه هتل های از آرمانی و ورساچه در دبی می بینید. در ادامه به بررسی برخی از بهترین هتل های دبی می گردازیم.

کد مطلب: ۹۷۶۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معرفی شماری از هتل های دبی

برج العرب:

هتل پنج ستاره برج العرب که در سال 1999 ساخته شد یکی از معروف ترین هتل های سراسر جهان است و پیش از ساخته شدن برج خلیفه، برای مدتها نماد دبی محسوب می شد. برای ساخت برج العرب جزیره ای مصنوعی در خلیج فارس ساخته شد و برج العرب بر روی این جزیره ساخته شد که توسط پلی به ساحل دبی میرسد. برج العرب که بلند ترین هتل جهان است به قدری لوکس است که برخی آن را تنها هتل 6 ستاره جهان می دانند هر چند برج العرب رسما هتلی 5 ستاره است. در تمامی این هتل فوق لوکس 202 سوئیت با بالاترین سطح تجملات قرار دارد. در این سوئیت ها از لوکس ترین مبلمان استفاده شده است.

تور دبی پیشنهادی سفر باتو را در لینک زیر ببینید:

https://safarbato.co/%D8%AF%D8%A8%DB%8C

همچنین بخش هایی از این هتل با طلا پوشیده شده است. برج العرب به داشتن معروف ترین هلی پد جهان معروف است که علاوه بر استفاده به عنوان هلی پد، استفاده های گوناگونی دارد. در این هلی پد یکی از معروف ترین مسابقات تنیس جهان بین راجر فدرر و آندره آغاسی برگزار شد. همچنین این هلی پد را می توانید برای مراسمات و جشن های خصوصی خود اجاره کنید و جشنی بی نظیر را تجربه کنید. برج العرب همچنین دارای مکان های تفریحی متنوعی است که از جمله آنها می توان به آکواریوم بسیار بزرگ هتل، ساحل اختصاصی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن رقص، آمفی تئاتر و... اشاره کرد. همچنین برای صرف غذا در این هتل مجلل چندین رستوران در نظر گرفته شده است که از انواع رستوران های بین المللی و عربی هستند یکی از بهترین این رستوران ها، رستوران المهارا است که سال غذاخوری آن در کنار آکواریوم هتل قرار داشته و فضایی لذت بخش دارد.

سفر با تور کیش را از طریق زیر ببینید:

https://safarbato.co/%DA%A9%DB%8C%D8%B4

هتل آتلانتیس:

با دیدن هتل آتلانتیس به یکباره تصور می کنید در یکی از جزایر دریای کارائیب مانند باهاما هستید. هتل آتلانتیس یک هتل پنج ستاره فوق العاده لوکس در جزیره پالم جمیرا است که دارای 1539 اتاق است. این هتل که در بین بهترین هتل های جهان قرار دارد در سال 2008 افتتاح شد و در ساخت آن از طرح هتل آتلانتیس باهاما الهام گرفته شده است. این هتل علاوه بر اماکانات اقامتی، اماکانات تفریحی بی نظیری را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد که از جمله آنها وجود بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در مجموعه این هتل است. علاوه بر این در مجموعه هتل آتلانتیس می توانید به بازی با دلفین ها در پارک دلفین برپدازید. هتل آتلانتیس همچنین دارای 23 رستوران فوق العاده است که میتوانید بهترین غذا های بین المللی و سنتی را در آنها سرو کنید. از جمله بهترین آنها رستوران نوبو است که یک رستوران با کیفیت ژاپنی است و جوایز بین المللی بسیاری را به خود اختصاص داده است. هتل آتلانتیس همچنین دارای مرکزی مجهز برای ماساژ و اسپا، سالن ورزشی مجهر و انواع امکانات بهداشتی و سلامتی است. همچنین این هتل مجهز به سالن کنفرانس است که اگر برای کار به آن سفر کردید می توانید از آن استفاده کنید. هتل آتلانتیس دارای فروشگاه هایی است اما چنانچه به فروشگاه های بزرگتری نیاز داشتید می توانید به مال آو امارات که در نزدیکی این هتل است سری بزنید.

هتل المها:

به گزارش سایت راه به راه ، هتل هایی که در بالا معرفی شد در اوج تجمل و فناوری قرار دارند اما اگر از فضای شهری خسته شده اید و به دنبال هتلی با سبک سنتی در دل طبیعت می گردید باید به شما هتل المها را پیشنهاد کنیم. هتلی که در طبیعت اطراف دبی قرار داشته و با 45 دقیقه رانندگی از دبی به آن میرسید. در این هتل منحصر به فرد علاوه بر اقامت می توانید تجارب بسیار جالبی از زندگی به سبک اعراب قدیم کسب کنید. از جمله می توانید با خودرو های دو دیفرانسیل به آفرود و سافاری در دل طبیعت بپردازید یا مانند محلی های قدیم دبی در صحرا شتر سواری کنید. اسب سواری با اسب های عربی یکی دیگر از پیشنهاد های هتل المها است. این هتل بی نظیر دارای 42 سوئیت است که همگی در دل طبیعت قرار گرفته اند ولی در عین حال به امکانات مدرن و به روزی مجهز شده اند. کوچکترین این سوئیت ها 75 متر مساحت داشته و بزرگترین آنها که سه خوابه است 530 متر مربع مساحت دارد. دبی هتل های بسیاری دارد که می توانید با توجه به علایق خود و همچنین توان مالی خود در هر کدام از آنها اقامت کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار