وجود کیک های حاوی قرص در قزوین تکذیب شد

قزوین (پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین توزیع هرگونه کیک های آلوده به قرص مشکوک در استان را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۷۶۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
وجود کیک های حاوی قرص در قزوین تکذیب شد

منوچهر حبیبی گفت : تاکنون گزارشی مبنی بر مشاهده قرص های مشکوک و آلوده در کیک‌های توزیع شده در استان وجود ندارد و کاملاً تکذیب می‌شود.

وی افزود : متأسفانه انتشار تصاویر کیک‌های حاوی قرص در سطح کشور سبب بروز نگرانی در بین خانواده‌ها شده که علاوه بر درخواست از مردم برای جلوگیری از انتشار شایعه در فضای مجازی، تاکید می کنیم تاکنون هیچ موردی از این کیک ها در استان قزوین مشاهده نشده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: به دستگاه های نظارتی بویژه بازرسی و بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تاکید شده نظارت ها و بازرسی ها را بیشتر کنند تا مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند .

معاون استاندار قزوین به مردم توصیه کرد به هیچ وجه نگران نباشند ، ضمن اینکه هوشیار بوده و نسبت به موارد بهداشتی و کنترلی کودکان و خردسالان حساس باشند .

گفتنی است، قجر بیگی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین چندی پیش در گفتگویی وجود قرص در یک کیک خوراکی صنعتی را در یکی از شهر‌های استان تایید کرده و گفته بود که اگر قرص در فرایند پخت، وارد مواد اولیه می‌شد باید بر اثر حرارت، سلامت آن از بین می‌رفت در صورتیکه این قرص سالم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار