برگزاری کارگاه اهمیت درس تربیت بدنی در ابرکوه

ابرکوه (پانا) - گردهمائی مدیران سه مقطع تحصیلی  با حضور رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد در محل آموزشگاه فاطمیه شهرستان ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۶۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه اهمیت درس تربیت بدنی در ابرکوه

دراین کارگاه آموزشی رئیس تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد به جایگاه درس تربیت بدنی در سند برنامه درسی ملی نیز اشاره نمود و هدف کلان درس تربیت بدنی در برنامه درسی مدارس را تربیت انسانهایی با ویژگی های اخلاقی و ارزشی ،امیدوار و با نشاط برای جامعه امروز و فردای ما دانست .

"مصطفی خلیلی" با اشاره به نقش و جایگاه دبیران تربیت بدنی مدارس از مدیران مدارس ابرکوه خواست با همکاری و همدلی زمینه تدریس درس تربیت بدنی را هر چه بهتر فراهم کنند.

وی همچنین به معجزه حیاط پویا اشاره و ورزش صبحگاهی را با اهمیت تلقی کردو تاکید کرد مدیران مدارس کانونهای ورزشی،المپیادهای ورزشی ومسابقات ورزشی را در مدارس خود اجرا کنند.

"خلیلی" از مدیران خواستاراولویت دو فعالیت تشکیل شورای ورزشی آموزشگاه و تشکیل انجمن های ورزشی در مدارس شد.

درادامه کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ابرکوه نیز با اشاره به جایگاه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر اهمیت توجه خاص به آموزش نیروی انسانی و توسعه و تجهیز فضا و امکانات ورزشی مدارس تاکید نمود.

"حجت قدیریان" افزود: باید امکانات و زیر ساخت های ورزش را در اختیار ورزش دانش آموزی قراردهیم تا در آینده شاهد رشد و شکوفایی ورزش باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار