متفاوت ترین جشنواره دانش‌آموزی کشور

حل مسائل واقعی کشور توسط نوجوانان در جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان

تهران (پانا) - چهاردهمین جشنواره پروژه دانش آموزی تبیان با  شعار «مسئله‌ات را حل کن» با هدایت و مشاوره اینترنتی ، در دو بخش رویش و مسابقات چالشی برگزار می گردد .

کد مطلب: ۹۷۶۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
حل مسائل واقعی کشور توسط نوجوانان در جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی تبیان

به گزارش روابط عمومی جشنواره پروژه دانش آموزی تبیان، رویداد مقدماتی آن در تاریخ 28 آذر 98 و رویداد نهایی در تاریخ 28 و 29 فروردین اجرا می شود.

رویش، بخش جدید جشنواره است که دانش آموزان در آن به حل مسائل خود ، خانواده و پیرامون می پردازند. دانش‌آموزان در قالب گروه‌های یک تا ۶ نفره طی فرایندی مسأله‌ها را شناسایی می‌کنند و به کمک مربیان مجازی، ابعاد و علل مسأله پیدا می‌شود و در نهایت به ایده‌پردازی و حل مسئله منجر می شود.

در بخش مسابقات چالشی نیز دانش آموزان در رشته ها و گرایش های مختلف (مانند سازه، مدلسازی، شیمی، زیست فناوری، هوافضا، شناسایی اخبار جعلی، IOT و ...) و با استفاده از درسنامه های آموزشی و مشاوره مجازی به رقابت می پردازند.

رویداد مقدماتی جشنواره پروژه‌های دانش آموزی، 28 آذرماه همزمان با هفته پژوهش در باغ کتاب برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان رویداد مقدماتی علاوه بر هدایا ، گواهی حضور نیز دریافت می کنند. گروه های برتر با عنایت بر آن که افراد گروه تغییر نکنند به صورت رایگان در رویداد نهایی فروردین شرکت می کنند.

رویداد نهایی نیز در ۲۸ و ۲۹ فروردین ۹۹ برگزار خواهد شد و جایزه اصلی شرکت کنندگان در جشنواره ورود به «باشگاه نوآوری نوجوان» و استفاده از پاداش نقدی و اعتباری موجود در این باشگاه است. اعضای باشگاه نوآوری نوجوان از خدمات رایگان استعداد سنجی، اردوهای علمی و تفریحی و ... بهره مند خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر و جهت ثبت نام در چهاردهمین جشنواره تبیان به سایت project14.tebyan.net مراجعه کنید. همچنین امکان بازدید اردویی مدارس و عموم مردم با هماهنگی قبلی با شماره تلفن : 02181202303 فراهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار