۲ واحد متخلف و آلاینده به مراجع قضایی معرفی شدند

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت در راستای اجرای ماده ۱۱ و ۱۲ قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و ماده ٦٨٨ قانون مجازات اسلامى دو واحد متخلف و آلاینده محیط زیست به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۷۵۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
۲ واحد متخلف و آلاینده به مراجع قضایی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، فاطمه برنا در تشریح این خبر اظهار کرد: در این رابطه یک واحد تولیدی مصنوعات تزئینی به دلیل عدم پیش بینی تمهیدات زیست محیطی و آلایندگی هوا و آب و همچنین یک واحد تفکیک غیر مجاز زباله به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی به دادگاه معرفی شدند.

برنا افزود: این واحد ها با توجه به اخطاریه‌های مکرر به دلیل عدم اقدام مؤثر برای رفع آلودگی، متخلف شناخته شده و با آنها برخورد قانونی صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: همچنین طی گشت و پایش های محیط زیست، برای یک واحد رنگرزی پارچه غیر مجاز به دلیل سرریز نمودن فاضلاب به منابع آب زیر زمینی و آلودگی آن و یک واحد قالکاری غیر مجاز بدلیل آلودگی هوا اخطاریه زیست محیطی صادر شد.

رییس اداره محیط زیست شهریار در پایان افزود: حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب، خاک و هوا از وظائف ذاتی محیط زیست بوده و محیط زیست در این رابطه با هرگونه تخلف که سلامت شهروندان را تهدید کند و یا باعث خسارت به محیط زیست شود، برابر قوانین برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار