آخرین اخبار از سرمربی استقلال؛ استراماچونی چمدانش را بست

تهران (پانا) - سرمربی ایتالیایی استقلال تهران به زودی راهی تهران خواهد شد و در دیدار هفته پانزدهم روی نیمکت تیمش می‌نشیند.

کد مطلب: ۹۷۵۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار از سرمربی استقلال؛ استراماچونی چمدانش را بست

اکرم آقایی دوست/ هفته جاری را باید یکی از بحرانی‌ترین، تلخ‌ترین و پر حرف و سخن‌ترین روزهای استقلال تهران طی سال‌های اخیر دانست، روزهایی که در اوج شیرینی با شوک فسخ قرارداد آندره‌آ استراماچونی برای استقلالی‌ها تلخ شد اما حالا خبر می‌رسد که این روزهای تلخ در حال پایان یافتن است.
پس از فسخ قرارداد سرمربی ایتالیایی استقلال، وزارت ورزش با همکاری وزارت امور خارجه بدنبال حل این مشکل برآمدند و طی ساعات گذشته منابع خبری ایتالیایی اخبار جدیدی درباره استراماچونی منتشر کرده‌اند.
براساس اخبار منتشر شده، مشکل اصلی استراماچونی که ایراد در پرداخت مطالبات بود رفع شده و با واریز پول به حسابش، او تمام معوقات خود را دریافت کرد.
اما موضوع جدی برای استقلالی‌ها با توجه به فسخ قرارداد قبلی، امضا قرارداد جدید با سرمربی ایتالیایی است. با پیشنهاد استراماچونی که در ترکیه حضور دارد، قرارداد جدید او با استقلال تا پایان فصل اعتبار خواهد داشت و بدین ترتیب برای فصل آینده استقلال باید دوباره با او پای میز مذاکره بنشیند. این شرط استراماچونی هم پذیرفته شده است و باشگاه استقلال مشکلی برای شش ماه بودن قرارداد ندارد. البته درباره افزایش رقم قرارداد جدید خبری منتشر نشده و به نظر می‌رسد مبلغ قرارداد همان مبلغ سابق است.
با این وضعیت، اخبار رسیده حاکی از این است که استراماچونی به زودی راهی تهران خواهد شد و در بازی با شاهین بوشهر روی نیمکت تیمش خواهد نشست. شنیده می‌شود به همین علت بود که سازمان لیگ دیدار استقلال را از جمعه به شنبه منتقل کرد تا جو ورزشگاه آرام باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار