مشاور وزیر و رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش

سیستان و بلوچستان در حوزه های آموزشی و پرورشی برای رسیدن به شاخص ها و میانگین کشوری نیازمند توجه ویژه مسئولین است

زاهدان(پانا) - مشاور وزیر و رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه خبری با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای استان گفت: استان سیستان و بلوچستان با وجود همه تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که دولت، خیرین، موسسات مردم نهادو نیروهای دلسوز و تحصیلکرده بومی داشته‌اند با این حال جزء استان هایی است که باید مورد توجه ویژه مسئولین کشوری و وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۷۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان در حوزه های آموزشی و پرورشی برای رسیدن به شاخص ها و میانگین کشوری نیازمند توجه ویژه مسئولین است

علی باقرزاده در حاشیه نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش و مسئولین اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد:آموزش و پرورش استان با همه کمبودها شروع سال تحصیلی خوبی را پشت سر گذاشته و در این راستا تلاش های موثری در سطح مناطق و شهرستان ها صورت گرفته است.

او افزود: این استان با وجود همه تلاش‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که دولت ،خیرین، موسسات مردم نهاد، نیروهای دلسوز و تحصیلکرده بومی داشته است با این حال جز استانهایی است که حتماً باید مورد توجه ویژه مسئولین کشوری و وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد و این توجه باید فارغ از فعالیت‌های روزمره و برنامه‌های متقابل باشد.

مشاوره وزیر و رئیس مرکز هماهنگی حوزه وزارت آموزش و پرورش همچنین از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از جمعی از معاونین وزیر و مدیران ستادی با هدف برنامه ریزی جهت بهبود شاخص های آموزشی و پرورشی در فاصله زمانی کوتاه مدت یک تا دو سال و بلند مدت پنج تا هشت ساله برای رسیدن آموزش و پرورش استان به میانگین کشوری خبر داد.

او با اشاره به اینکه هر سال با شروع فصل سرما آنفولانزا در نقاط مختلف دنیا شیوع پیدا می‌کند ادامه داد: پیشگیری از این بیماری با آموزش خانواده‌ها و دانش‌آموزان و رعایت اصول بهداشتی مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار