موسوی لاری : اگر نامزدی نداشته باشیم ممکن است اصلا لیستی ارایه ندهیم

تهران ( پانا ) : حجت الاسلام سید عبدالواحد موسوی‌لاری، از اعضای مجمع روحانیون مبارز می گوید اگر نامزدهای اصلاح طلبان رد صلاحیت شوند ممکن است لیستی برای انتخابات ارایه ندهند. البته به گفته او این به معنای تحریم انتخابات نیست .

کد مطلب: ۹۷۵۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
موسوی لاری : اگر نامزدی نداشته باشیم ممکن است اصلا لیستی ارایه ندهیم
موسوی لاری در گفتگویی با روزنامه شرق می گوید : از منظر راهبرد کلی، اصلاح‌طلبان باید در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند تا شاهد انتخاباتی پرشور و بانشاط باشیم و برای تحقق این مهم نیز سازوکارهایی در نظر گرفته شده است؛ اما واقعیت این است که در این مسیر مشکلات فراوانی وجود دارد. برای حل این موضوع، ضرورت دارد تمام نیروهایی که به انقلاب و ایران علاقه‌ دارند، بکوشند مردم را قانع کنند که پای صندوق‌ها حاضر شوند؛ زیرا اگر مشارکت بالا نباشد و عموم مردم در برگزیدن نمایندگان مجلس مشارکت نداشته باشند، نیروهای غیرمردمی بر کرسی نمایندگی تکیه می‌زنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش در باره احتمال عدم صلاحیت نامزدهای اصلاح طلبان می گوید : باید منتظر نتیجه بررسی صلاحیت‌ها باشیم و ببینیم شورای نگهبان چه تعدادی از نیروهای اصلاح‌طلب را تأیید صلاحیت می‌کند. اگر کاندیدایی نداشته باشیم طبیعتا نمی‌توانیم لیستی بدهیم و وقتی لیستی نباشد، جناب خاتمی از چه چیزی باید حمایت کند؟ در حقیقت این احتمال وجود دارد که اصلا لیستی ارائه نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار