تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره استانی فیلم رشد

شهرری (پانا) - آیین تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره استانی فیلم رشد شهرستانهای استان تهران با حضور رئیس هیئت امنای موسسه آموزشی آیت اله غیوری و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این مجتمع آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از عوامل اجرایی جشنواره استانی فیلم رشد

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: جشنواره بین المللی فیلم رشد نقش بسیار موثری در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و به ویژه سند بنیادین دارد.

او در ادامه سخنان خود افزود: این رویداد تربیتی موجب بروز رفتار مطلوب و پایداردر دانش آموزن میشود و زمانی که رفتاری پایدار بماند یعنی تربیت شکل گرفته وهمچنین یادگیری زمانی اتفاق می افتد که منجربه تغییررفتارشود.

نصیری بابیان اینکه یادگیری بادیدن موثرترازشنوایی وسایرحواس است،بیان داشت: ازاین رو فیلم درفرآیند یادگیری موثرتراست وبنابراین جشنواره فیلم رشد باید گام بسیارمهمی را درشناخت استعدادها به ویژه درزمینه تولید فیلمهای آموزشی وارتقای کیفیت آموزش و تربیت بردارد.

در ادامه پس از اکران بخش‌هایی از فیلم‌های جشنواره، دانش آموزان به نقد و بررسی و تحلیل فیلم‌ها پرداختند وهدایایی به بهترین نقادان اهداشد و همچنین از عوامل اجرایی جشنواره و میزبان با ارائه لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

/ خبرنگار: زلیخا سلیمانپور /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار