احداث بازارهای جدید میوه و تره‌بار در محدوده مرکزی پایتخت

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که بازارهای جدید میوه و تره بار در محله‌های پر جمعیت محدوده مرکزی تهران احداث می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۵۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
احداث بازارهای جدید میوه و تره‌بار در محدوده مرکزی پایتخت

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد با اشاره به اینکه اکنون یک میدان و ۵ بازار میوه و تره بار در منطقه ۱۱ فعال می‌باشند و به مردم این منطقه خدمات رسانی می‌کنند، گفت: در حال حاضر، ۱۱ محله منطقه ۱۱ فاقد بازار هستند که با وجود محدودیت‌های موجود و سخت بودن تامین زمین در این منطقه متراکم، در صدد هستیم تا جای ممکن در محله‌هایی که بازار میوه و تره بار ندارند، نسبت به احداث بازار اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در بازدید انجام شده از محدوده منطقه ۱۱ به اتفاق شهردار منطقه، محل‌های پیشنهادی برای ساخت بازار میوه و تره بار از نزدیک مورد بررسی و احداث بازار در چند محله به رغم هزینه بالای ساخت و ساز و تجهیز بنا، مورد تایید قرار گرفت، افزود: همچنین مقرر شد عملیات نقشه برداری و نقشه کشی از این مکان‌ها انجام شده و متعاقب آن، نسبت به تجهیز کارگاه و آغاز عملیات ساخت اقدام شود.

راد با بیان اینکه بازارهای میوه و تره بار منطقه ۱۱ بعضاً نوساز هستند و بازارهای قدیمی نیز عموماً نوسازی شده‌اند، تصریح کرد: بازارهای جدیدی که در این منطقه ساخته می‌شوند نیز به صورت ویژه طراحی و اجرا خواهند شد، ضمن اینکه سازمان مدیریت میادین در ساخت بازارهای میوه و تره بار در محله‌های فاقد بازار، نگاه انتفاعی ندارد و احداث بازار در محله‌های پر جمعیت و کم برخوردار را در اولویت قرار داده‌‌ایم.

شهردار منطقه ۱۱ نیز در این دیدار و بازدید میدانی بعد از آن، خواستار نگاه ویژه سازمان مدیریت میادین به این منطقه برای احداث بازارهای میوه و تره بار در محله‌های فاقد بازار شد و اظهار کرد: به موازات ارتقای سرانه فرهنگی در این منطقه طی دو سال اخیر، در صدد هستیم تا سرانه‌های خدماتی که بازارهای میوه و تره بار از جمله شاخص‌های آن می‌باشند را نیز افزایش دهیم.

نصرالله آبادیان با بیان اینکه برخی از محله‌های این منطقه از سرانه خدماتی مطلوبی برخوردار نیستند، به عنوان نمونه به محله شهید نواب اشاره و تصریح کرد: علاوه بر اهالی نواب در محدوده سلامت، امیدواریم اهالی سایر محلات همچون اسکندری، مولوی، شوش، اوستا، کاوه و حّر نیز از خدمات بازارهای میوه و تره بار بهره‌مند شوند.

گفتنی است در این بازدید میدانی ۳ ساعته، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار و شهردار منطقه ۱۱ از سطح این منطقه، ۸ محله مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار