میزبانی باغ ناژوان از دانش‌آموزان درجشن " میلاد خورشید"

اصفهان (پانا) - "میلاد خورشید" توسط معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از 23 تا 27 آذرماه ویژه یلدا در باغ بانوان ناژوان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۷۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی باغ ناژوان از دانش‌آموزان درجشن " میلاد خورشید"

مدیر باغ بانوان ناژوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: "میلاد خورشید" عنوان جشنی است که توسط معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از 23 تا 27 آذرماه ساعت 10 صبح ویژه یلدا در باغ بانوان ناژوان برگزار می شود.
زهره ابوالقاسمی اظهار داشت: این برنامه ویژه عموم مدارس است که روزانه 300 نفر از دانش آموزان می توانند در آن شرکت کنند.
وی با بیان 4 قسمت اصلی این برنامه ادامه داد: سفره یلدا برای دانش آموزان مدارس آماده شده که با کم ترین هزینه کنار آن قرار گرفته و عکس یادگاری بگیرند.
مدیر باغ بانوان ناژوان گفت: حافظ خوانی و فال حافظ به گونه ای طراحی شده که دانش آموزان با جایگاه فال آشنا شوند و با گرفتن فال حافظ متناسب با سنشان فال های از امید و عشق به آینده بگیرند.
ابوالقاسمی افزود: برنامه شاهنامه خوانی با هدف معرفی جایگاه شاهنامه و قصه های آن و آشنایی دانش آموزان با ضرب المثل های فولکلوری نیز از دیگر برنامه های این جشن است.
وی تصریح کرد: بخش اصلی این برنامه تفریحی، آموزش بازی هفت سنگ و تشویق و ترغیب دانش آموزان به بازی های حرکتی است چون آن ها باید به بازی هایی که حالت جنبشی دارد به عنوان تفریح نگاه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار