دیدار حنیف نیا با شورای آموزگاران دبستان دخترانه شاهد کوثر منطقه 19

تهران (پانا) - هادی حنیف نیا، مدیرآموزش و پرورش منطقه 19 تهران همراه با مسوول روابط عمومی منطقه۱۹ ضمن بازدید از اقدام های صورت پذیرفته در مدرسه در جلسه شورای آموزگاران دبستان دخترانه شاهد کوثر حضور یافت.

کد مطلب: ۹۷۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار حنیف نیا با شورای آموزگاران دبستان دخترانه شاهد کوثر منطقه 19

در ادامه بازدید های مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران از مدارس منطقه، حنیف نیا به همراه یاوری، مسوول روابط عمومی در جلسه شورای آموزگاران دبستان شاهد دخترانه کوثر حضور یافت و از نزدیک با همکاران این مدرسه به گفتگو پرداخته و به سوالات ایشان پاسخ داد.


حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت نشاط در دوره دبستان بر اجرای استانداردهای فرایند یاددهی و یادگیری در سنین کودکی به جهت قرار گرفتن دانش آموزان در سنین طلایی یادگیری و نیز احساس تعلق خاطر دانش آموزان دبستان نسبت به آموزگاران به ویژه در موضوع الگوپذیری و در نتیجه شکل گیری شخصیتی آنها در این ایام تاکید نمود و گفت: آموزگاران ما باید تلاش کنند تا دانش آموزان از حضور در مدرسه لذت ببرند.

در ادامه جلسه حنیف نیا به موضوع توسعه ی حرفه ای معلمان و ویژگی های حرفه ای شدن پرداخت و گفت امروز حرفه ای شدن ضروری ترین و با ارزش ترین بخش نظام آموزشی هر کشوری محسوب می شود.

وی در پایان ضمن تشریح فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان از همکاران علاقمند خواست تا نسبت به افزایش حق عضویت ماهیانه خویش در این صندوق اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار