اجلاسیه شهدای شبکه بهداشت و درمان استان سمنان برگزار شد

سمنان (پانا) - کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: خدمات حوزه پزشکی در دوران دفاع مقدس غیر قابل انکار بوده و باید این خاطرات به یادگار از آن‌ها باقی بماند.

کد مطلب: ۹۷۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه شهدای شبکه بهداشت و درمان استان سمنان برگزار شد

سردار عبدالفتاح اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در اجلاسیه شهدای شبکه بهداشت و درمان استان سمنان با بیان اینکه بی شک امنیت امروز کشور مدیون رشادت‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس در جبهه‌های مقاومت با کمترین امکانات بیشترین فداکاری‌ها را نشان داده اند.

او افزود: خدمات حوزه پزشکی در دوران دفاع مقدس غیر قابل انکار بوده و تلاش‌های پزشکان و پرستاران در دوران فاع مقدس ستودنی است و باید این خاطرات به یادگار از آن‌ها باقی بماند.

سردار اهوازیان با بیان اینکه پزشکان بسیاری در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان در این دوران خدمات بسیاری به کشور ارائه کرده و باید این خدمات بیش از پیش برای بازماندگان بازگو شود.

کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی بیان کرد: شهید دکتر علی هاشمی نمونه کاملی از یک پزشک متعهد در دوران دفاع مقدس بوده که با رشادت‌های خود از کشور دفاع کرد و پس از شهادت نیز بعد از ۱۶ سال پیکرش به کشور بازگشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار