مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

محور اصلی توسعه هر جامعه ای ،نیروی انسانی است /امید آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان آن است

زاهدان(پانا) - حمیدرضا رخشانی در دیدار صمیمی با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که به مناسبت ۱۶ آذر روزدانشجو برگزار شد محور اصلی توسعه هر جامعه ای را نیروی انسانی دانست.

کد مطلب: ۹۷۵۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
محور اصلی توسعه هر جامعه ای ،نیروی انسانی است /امید آموزش و پرورش به دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان آن  است

حمیدرضارخشانی اظهار کرد: مشکلات آموزش و پرورش استان ریشه تاریخی دارد و به سال‌های دور و ابتدایی برمی‌گردد و با همه تلاش‌های صورت گرفته هنوز هم در برخی از حوزه ها و بخشها شاهد چالشهایی هستیم .
او ادامه داد: عمل به وظیفه و رعایت وظایف شغلی کار را سهل و آسان و نتیجه را در فرآیند و شرایط جاری و ساری کار دو چندان میکند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد:کلنگ پردیس دانشگاه فرهنگیان استان به زودی به زمین زده و تا دو سال آینده فضایی در شأن دانشجویان و اساتید این دانشگاه ساخته می شود .
او جوان بودن، خلاقیت ،پویایی، تلاش ،جسارت و داشتن پشتکار را از ویژگی های دانشجودانست و گفت: پویایی و نشاط جامعه در گرو پویایی و سرزندگی دانشجویان و جوانان و نوجوانان آن جامعه است و دلبستگی جوانان به میهن و فرزندان آن موجبات رشد و ترقی را فراهم خواهد کرد .
رخشانی خاطرنشان کرد:عشق به معلمی و بودن در کنار دانش‌آموزان می‌تواند لحظات خوب و ماندگاری برای آنان رقم زند و مسیر رشد و بالندگی را فراهم نماید .
او افزود: دانشجویان مغز متفکر جامعه هستند و برای همه مشکلات و چالش‌ها راهکار دارند و در هیچ مسیری به بن بست نمی رسند .
مدیرکل آموزش وپرورش استان تصریح کرد: هزار و 650نفر سهمیه امسال پذیرش و جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوده که رشد چشمگیری نسبت به سنوات گذشته داشته است.

او بیان کرد: معلم موثر ترین و موفق ترین الگو برای دانش آموز است و تاثیرگذاری فراوانی در ابعاد شخصیتی وی دارد .
رخشانی گفت: 16 آذر روز دانشجو روز دشمن شناسی و استکبار ستیزی است و دانشجویان باید با بینش سیاسی و اجتماعی و فرهنگی همیشه هوشیار و در صحنه باشند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار