فرماندار اشکذر :تبیین معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در بیان یک ضرورت است

یزد(پانا) - فرماندار اشکذر ضمن تاکید بر تبیین معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در بیان، گفت: اگر مردم این آموزه ها را بهتر دریافت و در زندگی بکار ببرند، پشتوانه اعتقادی آنها نیز قوی تر خواهد شد.

کد مطلب: ۹۷۵۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اشکذر :تبیین معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در بیان یک ضرورت است

حجت الاسلام علیرضا نجیمی گفت: باور ما بر این است که در سایه تعامل، همکاری و دیدارهای مستمر با مجموعه شهرستان ها می توانیم در خصوص مسائل و مشکلاتی که گاها به عنوان آسیب اجتماعی به شمار رود مساعدت کرده و با همفکری راهکارهای لازم را در این زمینه ارائه نماییم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان پشتوانه علمی و توانمند سازی از روحانیون در مدارس را به عنوان یکی از برنامه های اولویت دار این سازمان عنوان کرد و افزود: اقامه نماز جماعت و حضور روحانیون در مدارس باید در شهرستان به طور ویژه قرار گیرد تا روحانیون بتوانند با ارتباط موثر و فعال با دانش آموزان به عنوان نسل جوان اعتقادات و شبهات آنها را از گزند آسیب های جامعه امروز حفظ نمایند.

وی نگاه به آینده داشتن در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که موارد غفلت قرار گرفته و ادامه داد: متولیان امور فرهنگی باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

واگذاری پژوهش های مرتبط با موضوعات فرهنگی شهرستان به روحانیون و طلاب این سازمان، اعزام مبلغین به مناطق روستایی ، ارتقا جایگاه نخبگان و تجلیل از فعالین فرهنگی و روحانیون در شهرستان از محورهای دیگری بود که حجت الاسلام علیرضا نجیمی به آن اشاره کرد.

فرماندار اشکذر تبیین صحیح معارف و گسترش فعالیت های تبلیغی را از جمله وظایفی دانست که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان دستگاه متولی باید به طور ویژه به آن بپردازد.

هادی هادی نسب اظهار داشت: امروز با آسیب های اجتماعی جدی در زمینه های مختلف مواجه هستیم که همه آنها به آموزش و تبلیغ به ویژه با رویکرد دینی نیاز داشته و اگر مردم این آموزه ها را بهتر دریافت و در زندگی بکار ببرند پشتوانه اعتقادی آنها نیز قوی تر خواهد شد.

ضرورت تبیین معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز و با نوآوری در بیان از موضوعات دیگری بود که فرماندار اشکذر به آن اشاره و خواستار توجه ویژه روحانیون و مبلغان دینی به آن شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار