کدام مدارس چهارشنبه تعطیل هستند

تهران (پانا) - به دلیل بروز آنفلوآنزا و برودت و سردی هوا، مدارس برخی استان‌ها فردا چهار شنبه ۲۰ آذر تعطیل هستند.

کد مطلب: ۹۷۵۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کدام مدارس چهارشنبه تعطیل هستند

مدارس آذربایجان غربی تعطیل هستند

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به برودت شدید هوا در شهرستان چالدران و جلوگیری از شیوع بیمارهای فصلی، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تحصیلی این شهرستان چهارشنبه ۲۰ آذر در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند.

مدارس لوشان تعطیل است

فرماندار رودبار اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزا، مدارس پیش دبستانی، دوره اول و دوم ابتدایی شهر لوشان چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

مدارس اردبیل تعطیل شد

به دلیل تداوم برودت هوا و نیز جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفلونزا تمام مقاطع تحصیلی اردبیل چهارشنبه این هفته تعطیل است.

مدارس بیجار تعطیل هستند

با توجه به سرمای هوا و به منظور پیشگیری از شیوع بیماری سرماخوردگی و آنفلوآنزا، مدارس شهری و روستایی همه مقاطع تحصیلی شهرستان بیجار چهارشنبه هفته جاری تعطیل است.

تعطیلی مدارس شهرستان قروه برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا

در راستای پیشگیری ازشیوع بیماریهای فصلی به ویژه آنفلوآنزا، روز چهارشنبه تمامی مدارس مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی در نوبت صبح و بعدازظهر شهرستان قروه تعطیل اعلام شد.

برف، مدارس زنجان را تعطیل کرد

بنا به اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، طبق تصمیم کمیته تعطیلی مدارس استان، به دلیل بارش برف و برودت هوا، همه مدارس استان زنجان در همه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه ۲۰ آذرماه شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار