فولادوند: بازنشستگان سرمایه های جامعه هستند

تهران (پانا) - اولین دوره دانش افزایی بازنشستگان آموزش وپرورش شهر تهران با حضور صافی مشاور وزیر و رئیس کانون بازنشستگان آموزش وپرورش کشور،فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران ، پروفسورجعفریان متخصص تغذیه ،مسئولین کمیته های اداره بازنشستگی و بازنشستگان فرهیخته شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۷۵۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: بازنشستگان سرمایه های جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، در این جلسه ابتدا میرزایی، رئیس اداره بازنشتگان آموزش وپرورش شهر تهران ضمن عرض خیرمقدم در ارتباط با فعالیت های اداری و خدماتی که اداره بازنشستگی برای بازنشستگان دارد ،توضیحات مبسوطی را بیان داشت و اعلام نمود در حال حاضر ما 110 هزار بازنشسته در تهران داریم که برای برای تسهیل در امور خدمت رسانی به آنها به زودی پایگاه هایی را در داخل مناطق 19 گانه شهر تهران دایر خواهیم کرد.

در ادامه پروفسور منوچهر جعفریان، محقق علم تغذیه و فیزیولوژیست از کشور سوئیس در مورد رازهای سلامتی مطالب ارزشنمدی بیان نمود که مورد استقبال فراوان حضار قرار گرفت.

جعفریان در بخشی از سخنان خود معلمان را ارزشمند ترین اقشار جامعه دانست و آنها را سرمایه های کشور تلقی کرد.

در ادامه فولادوند مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران ضمن تشکر از پروفسور جعفریان بیان نمود: امیدواریم بتوانیم از پروفسور بیشتر استفاده کنیم و پیشنهاد می کنم که حتما در برنامه های آتی هم از علم سرشار واز مطالعه و تحقیق ایشان که به نوعی نیاز هر روز جامعه ما است بیشتر استفاده شود.

سپس فولادوند ضمن تقدیر از برگزاری این دوره اظهارداشت: برای اولین بار در کشور این بحث (دوره دانش افزایی بازنشستگان) اتفاق می‌افتد، ودر این خصوص برنامه‌های خوبی اندیشیده و برنامه ریزی شده است و برای بزرگواران کانون بازنشستگان آموزش وپرورش شهرتهران برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تصریح کرد: باید بدانیم، بازنشستگان سرمایه های جامعه هستند و به عنوان بزرگان خانواده ما همیشه مورد احترام بوده اند؛ و ما باید از تجربیات آنها استفاده کنیم همان گونه که در فرهنگ میهن عزیزمان ایران ،بزرگ خانواده،جایگاه خاصی دارد، باید تلاش کنیم و کوشش کنیم که از تجربیات سرشار این عزیزان برای اداره جامعه استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش وپرورش شهر تهران در ادامه افزود: اداره بازنشستگی شهر تهران، درچهار نقطه ی شهر پایگاه دارد، که در این چهار پایگاه به مسائل و مشکلات بازنشستگان عزیز رسیدگی می شود ،تلاش آموزش وپرورش شهر تهران این است که این چهار پایگاه را گسترش دهد تا خدمات بهتری دراین زمینه صورت پذیرد.

فولادوند در زمینه آماده سازی آموزش فرهنگیان قبل از بازنشستگی برای دوران بعد از آن تاکید نمود: باید کلاس هایی برای فرهنگیان در شروف بازنشستگی برگزارشود که آنها را برای دوران بازنشستگی آماده نماید و این فرهنگ باید تغییر پیدا کند و بازنشستگی یعنی تغییر روند زندگی نه خدای نخواسته تعطیلی زندگی و فعالیت بازنشستگی به معنای تغییر ریل از این مسیر به مسیر دیگر است و ما باید آمادگی کامل برای عبور از این دوره گذر و وارد شدن به دوران جدید زندگی را داشته باشیم که این امر با برگزاری این دوره،برای اولین بار در کشور انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار