بیش از 30 هزار دانش آموز خراسان رضوی عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند

مشهد (پانا)- مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی در نشست مشترک با اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان گفت :از میان جمعیت دانش آموزی استان خراسان رضوی بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارتباط دارند و حدود ۳۰ هزار دانش آموز نیز عضو فعال این کانون هستند.

کد مطلب: ۹۷۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 30 هزار دانش آموز خراسان رضوی عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند

ابراهیم زره ساز،مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نشست مشترک اعضای شورای معاونین این کانون و این اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:محور اصلی فعالیت های کانون "کتاب" است،البته در کنار ایجاد کتابخانه ها ۴۲ فعالیت ادبی،فرهنگی و هنری برای کانون پرورش فکری تعریف شده و در حال انجام است.

وی افزود :علی رغم اینکه اولویت اول و اصلی ما در کانون "کتاب " است، در حال حاضر حدود ۳۰ هزار جلد از نیاز های اعضای فعال کانون عقب تر هستیم.

زره ساز اغلب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را فعالیت های فرآیندی توصیف و اظهار کرد: در حال حاضر ۳۴ مرکز ثابت کانون پرورش در شهرستان های استان و تعدادی مرکز سیار ،۳ کتابخانه پستی،یک مرکز مکاتبه ای و یک مرکز فراگیر برای کودکان با نیازهای ویژه در حال فعالیت هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی در پایان تصریح کرد :از میان جمعیت دانش آموزی استان خراسان رضوی بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارتباط دارند و حدود ۳۰ هزار دانش آموز نیز عضو فعال این کانون هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار