پردیس سینما آزادی دومین مقصد تور ایران‌گردی «مل‌مل» و «بنیامین»

تهران (پانا) - عوامل انیمیشن سینمایی «بنیامین» و برنامه تلویزیونی «مل‌مل» سینما آزادی تهران را به عنوان دومین مقصد تور ایران‌گردی خود انتخاب کردند. به زودی برنامه سفرهای استانی این گروه به شهرهای اصفهان، شیراز، کرج، یزد و مشهد نیز اعلام می‌شود.

کد مطلب: ۹۷۵۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پردیس سینما آزادی دومین مقصد تور ایران‌گردی «مل‌مل» و «بنیامین»

به گزارش روابط عمومی پروژه،جشن اکران انیمیشن سینمایی «بنیامین» با حضور عوامل برنامه تلویزیونی «مل‌مل» در روز شنبه 23 آذرماه ساعت 19 در سالن اصلی سینما آزادی برگزار می‌شود.

شهرهای اصفهان، شیراز، کرج، یزد و مشهد مقصدهای بعدی تور ایران‌گردی بنیامین و مل‌مل هستند. جزئیات برگزاری برنامه در این شهرها به زودی توسط روابط عمومی پروژه اعلام می‌شود.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» در آخر هفته گذشته با رشدی 150 درصدی نسبت به مدت مشابه هفته قبل، توانست به باشگاه انیمیشن‌های میلیاردی قدم بگذارد و نام خود را به عنوان چهارمین انیمیشن میلیاردی 5 سال اخیر بعد از فیلم‌های فیلشاه، شاهزاده روم و رئال انیمیشن مبارک در تاریخ ثبت کند.

فروش بلیت جشن اکران انیمیشن سینمایی «بنیامین» در سایت سینماتیکت از امروز آغاز شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت بلیت این برنامه را خریداری کنند. در این مراسم پس اجرای برنامه توسط گلی و مل‌مل، فیلم سینمایی «بنیامین» برای حاضران به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» کاری از موسسه «آینده نگار» به تهیه‌کنندگی مصطفی حسن آبادی و کارگردانی محسن عنایتی است که به عنوان اولین انیمیشن سال ۹۸ سینمای ایران از 15 آبان‌ماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار