شورای پدافند غیر عامل استان زنجان با ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل جلسه داد

زنجان (پانا) - شورای پدافند غیر عامل استان زنجان با ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و مسئولین ادارات عامل استان تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۷۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای پدافند غیر عامل استان زنجان با ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل جلسه داد

معاون سیاسی استاندار در این جلسه گفت: «توجه به حوزه‌ی پدافند غیر عامل و توجه به ایمن سازی و امن‌سازی فضای محیطی برای شهروندان در تمامی شرایط بسیار مهم است. با پیش بینی تهدیداتی که ممکن است به لحاظ زیرساختی و حیاتی برای شهروندان ایجاد شود، باید تدابیری اتخاذ شود که هم شهروندانی سالم، بانشاط و پویا و هم کم‌ترین هزینه را در شرایط بحران داشته باشید.»

مرادی در اشاره به انتخاب زنجان به عنوان قطب آموزشی غواصان برای علاج‌بندی تأسیسات عمیق کشور گفت: « علیرغم اینکه استان ما دریای بزرگ ندارد، به عنوان یک نقطه‌ی امید برای کشور شناسایی شده است.»

در اشاره به طرح جامع توسعه شهری افزود: « رویکرد این طرح، تحقق آن به معنای عام است. نکاتی که باید به آن بیشتر توجه داشت این است که تمام اجزا، عناصر کاربردی، حیاتی و حساس شهر تنها از طریق فضای مجازی قابل دسترسی نیستند و باید به لحاظ میدانی بررسی شوند و اقدامات لازم در آن خصوص صورت گیرد. خصوصا بازار زنجان که هم به لحاظ فرهنگی و هم اقتصادی حائز اهمیت است و در صورت بروز مشکل عواقب زیادی به همراه خواهد داشت.»

مرادی در ادامه گفت: «برای اجرای طرح جامع باید کمیته‌ای مرکب از مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری و روسای کارگروه‌ها تشکیل شوند و هر کاری از طرف کمیته مربوطه پیگیری و اجرا شود و هیچ نقطه‌ای مغفول نماند. باتوجه به اینکه طرح‌های پدافتد غیر عامل با افق 20 ساله انجام می‌شوند و اصلاح آنها زمان زیادی را مطالبه می‌کند باید تلاش شود همه‌ی زوایای طرح با دقت بررسی و اجرا شوند.»

معاون سیاسی استاندار تأکید کرد: «فرمانداری‌های استان شورای پدافند غیر عامل را تشکیل دهند و سیاست‌ها تدوین شوند تا نکات ایمن‌سازی برای شهرستانها ساری و جاری شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار