رئیس سازمان دانش آموزی: مدارس قزوین ایمن سازی می شوند

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از ایمن سازی غیرسازه ای مدارس استان در قالب طرح  «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی: مدارس قزوین ایمن سازی می شوند

نشست هم اندیشی کارشناسان سازمان دانش آموزی استان قزوین صبح امروز در محل ساختمان این سازمان برگزار شد.

جبار حسنعلی پور در این نشست گفت: این سازمان در تعامل با ستاد مدیریت بحران و سازمان برنامه و بودجه استانداری قزوین طرح «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» را در استان پیگیری می کند و قرار است فضاهای ناایمن مدارس استان احصاء شود و اقدامات لازم با توجه به ضابطه 406 و در راستای ایمن سازی غیرسازه ای مدارس استان به عمل آید.

وی افزود: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح دیده شده است و برای برآورد هزینه ها، مدارس استان گزارشات خود را در خصوص میزان هزینه ایمن سازی غیرسازه ای به ما ارسال کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین از اجرای طرح ساماندهی لباس فرم دانش آموزان توسط این سازمان خبر داد و اظهار کرد: بهمن ماه امسال سازوکار اجرای این طرح به مدارس استان ابلاغ می شود تا در سال آینده تحصیلی مدارس بر اساس این سازوکار عمل کنند.

حسنعلی پور به توزیع محصولات سالم در بوفه های مدارس استان اشاره کرد و گفت: این طرح نیز در شورای معاونین آموزش و پرورش استان عنوان و تصمیم گرفته شد تا کمیته ای تخصصی متشکل از سازمان دانش آموزی، معاون پشتیبانی، پرورشی و تربیت بدنی تشکیل شود تا به بررسی ابعاد مختلف این طرح بپردازند و مصوبات آن در شورای معاونین مطرح شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین همچنین در مورد وضعیت ساختمان این سازمان نیز ابراز کرد: برخی مسائل حقوقی در خصوص ساختمان سازمان دانش آموزی قزوین مطرح شده است که ما این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنیم و مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده اند و سازمان دانش آموزی مرکز نیز پیگیر این مسئله هستند تا هرچه زودتر مشکل حقوقی ساختمان برطرف شود.

حسنعلی پور در خاتمه با تأکید بر اینکه امروز سازمان دانش آموزی قزوین نقش پررنگی را در اجرای برنامه های مختلف در مدارس استان دارد، تصریح کرد: ما همواره در کنار آموزش و پرورش استان هستیم و همکاری و تعامل خوبی با مجموعه بدنه آموزش و پرورش داریم که به این جهت باید از نگاه مثبت مدیرکل آموزش و پرورش استان نسبت به سازمان دانش آموزی تقدیر و تشکر نماییم.

گفتنی است، در این نشست کارشناسان سازمان دانش آموزی استان قزوین نظرات خود در خصوص مسائل مطرح شده را عنوان و برخی نکات تخصصی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار