میرزاده خبر داد:

تصویب آموزش ممنوعیت حیوان‌آزاری در کتب درسی ابتدایی

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح ممنوعیت حیوان آزاری در کتب درسی ابتدایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تصویب آموزش ممنوعیت حیوان‌آزاری در کتب درسی ابتدایی

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۱۸ آذر) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: نخستین دستور کار کمیسیون، ارائه گزارش معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درباره اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سازمان فنی حرفه‌ای بود.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس این گزارش، تمام برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این سازمان برای افزایش آمار اشتغال است، افزود: بسیاری از افرادی که به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مراجعه می‌کنند، افرادی هستند که پس از اخذ مدرک لیسانس، فوق لیسانس و حتی دکتری به این سازمان برای کسب مهارت مراجعه می‌کنند که این زنگ خطری برای آموزش عالی کشور به شمار می‌‎آید.

ارجاع گزارش ماده 234 اموال بنیاد آرشام به صحن علنی مجلس

او ادامه داد: دستور کار بعدی کمیسیون آموزش قرائت گزارش کمیته‌های ماده 234 در خصوص اداره اموال بنیاد آرشام توسط وزارت آموزش و پرورش بود که مقرر شد گزارش این پرونده برای تصمیم‌‎گیری راهی صحن علنی مجلس شود.

میرزاده گفت: همچنین قرائت گزارش کمیته‌های ماده 234 در خصوص نحوه اداره مراکز رفاهی درمانی و هزینه کرد درآمدهای آن در ادارات کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز مطرح و مقرر شد این گزارش با اخذ نظر وزیر آموزش و پرورش تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی طرح ممنوعیت حیوان آزاری نیز دستور کار بعدی کمیسیون آموزش بود که به عنوان کمیسیون فرعی این طرح مورد بررسی قرار گرفت و با تصویب ماده 6 این طرح مقرر شد آموزش‌های لازم در خصوص ممنوعیت حیوان آزاری در دوره ابتدایی به دانش آموزان صورت گیرد.

بر اساس این گزارش بررسی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی و بررسی طرح یک فوریتی شفافیت آرای نظام تقنینی نیز به نشست آتی کمیسیون منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار