بهارلو: توسعه کشور از خط آموزش و پرورش می گذرد

تهران (پانا) - معاون توسعه منابع وپشتیبانی اداره کل شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه 11 از مدیران مدارس خواست تا از ظرفیت و پتانسیل نیروها و نهادهای خارج از مدرسه برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش کمک بگیرند.

کد مطلب: ۹۷۵۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: توسعه کشور از خط آموزش و پرورش می گذرد

محسن بهارلو، معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم گفت: آموزش و پرورش دستگاهی است که کل سرمایه اش انسان و معلم است و هم تولید کننده این نیروی انسانی برای سایر بخش ها و ارگان هاست. در واقع این مهم نقش و جایگاه ویژه این سازمان و ساختار را نشان می دهد.
وی افزود: اگر قرار است هر اتفاقی در جامعه بیافتد و هر بهبود و پیشرفتی به سمت جلو دارد باید روی تحول در آموزش و پرورش اتفاق بیافتد.
بهارلو گفت: توسعه کشور از خط آموزش و پرورش عبور می کند. باید تمام تلاش مان را بکنیم تا برای نسل آینده مشکلاتی که امروز به نوعی در امور اداری و سیستمی اذیت می کند، از پیش رو برداریم و باید به آموزش و پرورش نگاه کنیم.
وی افزود: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید بتوانیم نیروی انسانی مان را فعال کنیم. از پتانسیل های موجود در مدارس که بخش اساسی دانش آموزان اند و بخشی اولیا هستند و بخشی فرصت های پیرامون آموزش و پرورش هستند، همچون روحانیت و مساجد و تشکل های محلی همه فرصت هایی هستند که اگر شما اینها را درموضوع آموزش درگیر کنید کار بزرگی انجام داده اید.
وی افزود: دانش آموز سرمایه ای برای همه جامعه است و باید این مهم مورد توجه باشد. همه اینها باید دربرنامه دخیل باشند. مدیر موفق می تواند افراد بیشتری را درگیر کند و ما اصلاح گری بیشتری انجام می دهیم و از پتانسیل فکری آنها استفاده می کنیم. خیرین از مهمترین حامیان مدارس اند و چه سرمایه ای از این مهمتر است. باید این افراد را درکنار خود ببینیم.
وی گفت:
مدیرانی که امروز معرفی می شوند، اقای لونی و اقای گراوند دیدگاه مشارکتی دارند. آقای لونی در این مدتی که در منطقه بودند تصمیم های اثرگذاری داشتند. تغییرمدیران هم فرصت ایجاد می کند و هم فرصتی برای مناطق دیگر است و اقای لونی این تجربه خوب شان را به منطقه چهار بردند و آقای گراوند هم در حوزه ارزیابی اداره کل اثرگذار بودند و همان تجربه خوب را به منطقه11می آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار