معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان با خانواده شهید"حسین قضاوی "دیدار کرد

اصفهان (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان و هیئت همراه، با حضور در منزل شهید والا مقام حسین قضاوی از شهدای سوادآموزی ، با خانواده معزز این شهید والا مقام دیدار و گفتگو نمودند.

کد مطلب: ۹۷۴۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان با خانواده شهید"حسین قضاوی "دیدار کرد

در آستانه فرارسیدن چهلمین سالروز صدور فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس نهضت سوادآموزی کشور آقای امیدقائمی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه قائدی، رئیس اداره دوره های سوادآموزی معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان اصفهان؛ حسین اکبری رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان اصفهان؛ حسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان؛ عمرانی، رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان با حضور در منزل شهید حسین قضاوی، که از آموزش دهندگان سوادآموزی استان اصفهان بوده و در طی جنگ تحمیلی در راه مبارزه با متجاوزان به افتخار شهادت نائل شده است دیدار نمودند.

در این دیدار معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تاکید بر ضرورت بهره مندی از دعای خیر خانواده های شهدا در حق تمامی مسئولین کشور گفت:وجود گرانقدر خانواده های شهدا نعمت و برکت بزرگی برای جامعه ماست و ما بایستی از دعای خیر این عزیزان بهره‌مند شویم.

بهمن امیدقائمی گفت:ثبات و امنیت و آرامش جامعه امروز ما مدیون جانفشانی های شهدای عزیز ماست و وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان ها و ارزشهایی است که شهدای ما به خاطر حفظ آنها، جان خود را فدا کردند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش اصفهان گفت:یاد و خاطره این دلاورمردان تا ابد در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی ماندگار خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار