کدام مدارس فردا تعطیل هستند

تهران (پانا) - به دلیل بروز آنفلوآنزا و برودت و سردی هوا، مدارس برخی استان‌ها فردا شنبه ۱۶ آذر تعطیل هستند.

کد مطلب: ۹۷۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
کدام مدارس فردا تعطیل هستند

مدارس استان اردبیل برای سومین روز تعطیل شد

مدارس استان اردبیل در تمامی مقاطع تحصیلی روز دوشنبه به علت برودت هوا و اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری آنفلوآنزا تعطیل اعلام شد.

آموزش و پرورش استان اردبیل پیش از این مدارس استان اردبیل در تمامی مقاطع تحصیلی را در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام کرده بود و امروز نیز در اطلاعیه ای از ادامه تعطیلی مدارس در روز دوشنبه خبر داد.

این تصمیم در پی شیوع بیماری آنفلوآنزا در استان اردبیل و پس از مشاوره با مدیران بهداشتی و درمانی استان اتخاذ شده تا با کاهش ارتباط بین افراد مبتلا با شهروندان غیرمبتلا، دانش آموزان کمتر دچار این بیماری شوند.

بنا به گفته مسئولان بهداشت و درمان استان، تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان استان اردبیل به علت ابتلای به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته‌اند.

دکتر محمدرضا رضایی‌بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز با تایید فوت سه شهروند اردبیلی به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا پس از بررسی نتایج آزمایش‌های تخصصی اعلام کرد که رسیدگی به افراد مبتلا و بستری شده با حساسیت دنبال می‌شود.

تمامی مدارس قزوین دوشنبه تعطیل شد

مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع روز دوشنبه 18 آذرماه تعطیل شد.

خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده حوزه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان از کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانه در خصوص شیوع بیماری آنفلو آنزا در مدارس باید اعلام کنیم خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات خوبی که انجام شد در خصوص تعطیلی مدارس و استراحت دانش‌آموزان در روزهای شنبه و یکشنبه ما شاهد کاهش آمار این بیماری در بین دانش‌آموزان بودیم.

وی افزود: به منظور رفع نگرانی کامل خانواده‌ها محترم و اهمیت سلامتی دانش آموزان عزیزمان و هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی ۱۴گانه در تمامی مراکز پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح وبعداز ظهر تعطیل می باشد.

فعالیت برخی مدارس ازنا و الیگودرز با تاخیر آغاز می شود

روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: کلاس درس مدارس نوبت صبح پیش دبستانی و دبستانی شهرستانهای ازنا و الیگودرز در روز دوشنبه ۱۸ آذر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

این تصمیم به دلیل برودت هوا و یخ زدگی معابر اتخاذ شده و هرگونه تعطیلی یا تغییر ساعت مدارس از طریق آموزش و پرورش اعلام می شود.

گفتنی است امروز تمامی مدارس نوبت صبح بیرانشهر ؛ نورآباد و کاکاوند و مداری پیش دبستانی و دبستانی سلسله نیز با توجه به بارش برف و برودت هواو مدارس تعطیل بود.

مدارس چابهار فردا تعطیل است

با توجه به تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر تمامی مدارس شهرستان چابهار در تمامی مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.

به گزارش مهر، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران چابهار، با توجه به تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر در این شهرستان همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه ۱۸ آذرماه تعطیل اعلام شد.

گفتنی است، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان مدارس سایر شهرستان‌های استانکه از روز پنج شنبه ۱۴ آذر تا یک شنبه ۱۷ آذر ماه برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا تعطیل اعلام شده بود، از فردا دایر است.

مدارس کنارک در شیفت صبح فردا تعطیل است

فرماندار کنارک گفت: با توجه به تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر تمامی مدارس شهرستان کنارک در تمامی مقاطع تحصیلی فردا در شیفت صبح تعطیل است.

حمیدالدین یوسفی در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: ستاد بحران شهرستان کنارک برای مقابله با سامانه بارشی که از صبح امروز شروع شده در آمادگی کامل به سر می برد.

وی ادامه داد: شیلات و دریابانی به منظور حفظ ایمنی اهالی و صیادان تا اطلاع ثانوی از ورود شناور ها به دریا جلو گیری کنند.

فرماندار کنارک افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان باز است و تنها محور «زرآباد» به «چاهان» بدلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع ثانوی بسته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار