دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با مدیرکل همکاری‌های بین المللی وزارت آموزش عالی عمان

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با مدیرکل همکاری های بین المللی و برنامه ریزی وزارت آموزش عالی عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۹۷۴۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پیش از ظهر امروز دکتر صالحی عمران در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی مهارتی کشور به روابط مناسب دو کشور و آمادگی دانشگاه برای همکاری با دانشگاه ها و سایر دستگاههای مرتبط عمانی اشاره کرد و زمینه های پذیرش دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای ، آموزش های کوتاه مدت در ایران و عمان، تربیت مربیان و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز عمانی در رشته های مختلف را اعلام کرد.

دکتر الصارمی نیز ضمن اظهار خرسندی از این دیدار و با اشاره به اهمیت و نیاز دولت عمان به تربیت نیروهای متخصص در حوزه های مختلف و معرفی سیستم آموزش در کشور عمان از شروع همکاری های علمی در حوزه آموزش های مهارتی استقبال کرد و آمادگی طرف عمانی را برای امضای تفاهم نامه همکاری برای تربیت نیروهای متخصص و ماهر برای دوره های کوتاه مدت و تحصیل دانشجویان عمانی در دانشگاه فنی و حرفه ای با وزارت آموزش عالی و همچنین وزارت صنعت و وزارت کار عمان برای تربیت نیروهای موردنیاز صنایع و بازار کار عمان اعلام نمود.

در این ملاقات که با حضور فرج اله طالبی مدیر کل همکاری های علمی بین المللی دانشگاه برگزار شد پیش نویس تفاهم نامه همکاری مبادله شد و مقرر گردید تا هماهنگی های لازم در عمان انجام گرفته و تفاهم نامه همکاری بین دو کشور در آینده نزدیک به امضا طرفین برسد.

مهمترین محور مذاکره طرفین پذیرش دانشجویان عمانی برای تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای در رشته های مختلف در مقاطع کاردانی و کارشناسی و برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارتی برای مدرسین و دانشجویان عمانی در ایران و عمان بوده است.

لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی های به عمل آمده بعد از ظهر امروز دکتر الصارمی برای آشنایی بیشتر از ظرفیت های دانشگاه، از دانشکده های دختران شریعتی و پسران انقلاب پسران تهران بازدید بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار